PDA

View Full Version : Koch Loadbox verschil versie I en II?



Eezz
27 mei 2009, 16:26
Ik zoek een 16ohm Koch loadbox voor het opnemen van mijn Vox AC15 h1tv. Weet iemand wat de verschillen zijn tussen versie I en II? Ik ben vooral benieuwd naar de verschillen mbt het opnemen via de recording out.

Eezz
28 mei 2009, 14:51
Tot dusver geen reacties. Ik heb de vraag ook eens bij Koch zelf gesteld. Ik ben benieuwd of ik een reactie krijg. Het valt me op dat veel muziekwinkels en bedrijven wel een contact formulier op hun site zetten, maar er niet of erg laat op reageren.

Ik denk dat winkels die wel snel en accuraat reageren een voorsprong kunnen opbouwen ten opzichte van de winkels die dit niet doen. Het is nu eenmaal zo dat je als klant tegenwoordig toch verwacht dat je binnen een aantal werkuren bericht terug krijgt.

Maar dit terzijde.

Eezz
28 mei 2009, 16:12
Punten voor Koch en voor Guitarsandamps.nl aan wie ik de vraag ook gesteld heb. Guitarsandamps.nl binnen 10 minuten, Koch binnen anderhalf uur. Netjes!

Antwoord:

Mbt opname geen verschil. Versie II kan meer vermogen aan, heeft een ventilator, een minimum demping van 1% en kan twee ipv één cabinet aan.

the sure thing
28 mei 2009, 16:42
Punten voor Koch en voor Guitarsandamps.nl aan wie ik de vraag ook gesteld heb. Guitarsandamps.nl binnen 10 minuten, Koch binnen anderhalf uur. Netjes!

Antwoord:

Mbt opname geen verschil. Versie II kan meer vermogen aan, heeft een ventilator, een minimum demping van 1% en kan twee ipv één cabinet aan.Versie II is ook een heel stuk groter van versie 1.