PDA

View Full Version : Nieuwe versterker head maar welke. Kwaliteit gezocht !



bagheera
26 mei 2009, 19:19
Hallo iedereen,

Ik begin goed op tijd met zoeken naar een nieuwe top.
Voordat ik er een koop of echt begin te zoeken naar een exemplaar op gitaarmarkt of marktplaats of dergelijke wil ik al een goed idee hebben welke richting ik uit wil gaan.

Voorlopig speel ik met een Koch multitone II 100W top. Waar ik otrouwens wel tevreden over ben maar ik wil zeer tevreden zijn
op een framus 2x12 V30
http://i40.photobucket.com/albums/e232/bagheeraguitar/DSC03177.jpg
( de Framus blijft voorlopig)

Ik zoek een warme klank met een vette distortion.
Ik speel jazz dus het clean moet echt heel warm zijn, diep veel bass en mid weinig treble ( Doorgaans staat die bij mij uit of op 2 )

Zelf dacht ik aan een mesa boogie misschien een dual rectifier Trem-o-verbe
bv deze
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=108248
of misschien zelfs een Roadking http://i40.photobucket.com/albums/e232/bagheeraguitar/RK_front_large.jpg

Ik heb ook al veel goede dingen gehoord over HOOK
indien ik daarvoor zou gaan zou ik natuurlijk wel proberen het cabinet erbij te kopen maar ik weet niet of HOOK zo geschikt is voor Jazz.

Natuurlijk zijn er merken die ik vergeten ben maar daar heb ik jullie voor he.

Ik heb mijn top gekocht voor ongeveer 1200 Euro ik zou er toch meer als 1000 voor willen want ik heb hem nog geen jaar en hij is min nieuw staat.
Boven op het geld dat ik krijg van de verkoop zou ik ongeveer een extra 800 á 1000 Eur willen geven.

Ik heb nog geen GAS dat maakt het makkelijker een open mind te hebben daarom begin ik nu dus al met vragen stellen.

Wat ik versta onder JAZZ: Larry Carlton , Lee Ritenour, Mike Stern, Al di meola ( <- die speelt ook op een multitone II 100 W ) misschien helpt het om dat te weten.
Fusion dus eigenlijk.

Bolder
26 mei 2009, 19:30
Dus je speelt geen échte jazz,

geen Roland Jazz Chorus, Acoustics, Polytone...

Meer een fusionamp dus?

edit: ook in je sig alleen fusion

bagheera
26 mei 2009, 19:35
Dus je speelt geen échte jazz,

geen Roland Jazz Chorus, Acoustics, Polytone...

Meer een fusionamp dus?

edit: ook in je sig alleen fusion

Ja vooral Fusion Jazz met het groepje spelen we ook wel een beetje bosa nova maar dan ook weer met een fusion toetsje.
Ook wel funk maar ook weer met een fusion toets a la jean luc ponty en miles davis.

Bolder
26 mei 2009, 19:42
Tof! Ik speel o.a. ook in een jazz/fusion bandje.

Maar ik denk dat ik je verder niet echt kan helpen..

sjaak1990
26 mei 2009, 20:11
Ik vind dat een dual rectifier bijvoorbeeld geen vette distortion heeft maar een fizzy distortion, denk niet dat het wat voor jou is.

Wat wel wat is vind ik lastig om te zeggen. Zoek je 2 kanaals of 2 kanaals met boost op een kanaal of een meer kanaals amp, of wat heb je het liefst.

MB lonestar is het enige van MB dat ik behoorlijk bij je vind passen. Andy timmons vloeiende lead sound met weinig hoog komt er ook voor een deel uit.

Veder over de distortion, je wilt een dikke distortion maar met wat voorn karakter? Open of juist lomper.

JeanPaul du Vinnie
26 mei 2009, 20:49
De distortion van de Tremoverb klinkt dikker dan die van een gewone Rectifier. De Tremoverb is ook meer gevoiced voor blues waardoor alles wat meer mids heeft. Heerlijk ding, ik heb 'm ook. Doet alles van mooie cleans (je kan ze warm instellen maar ze kunnen even goed sprankelen) over een lichte bluesoverdrive tot een donderende distortion. En allemaal met verve. Ik speel er zelf cleane dingetjes met reverb en delay op, maar ook blues en metal. Artiesten die erop spelen/speelden gaan van Jeff Buckley en David Eugene Edwards (Sixteen Horsepower) over Incubus tot Limp Bizkit (heh) en Metallica. Geeft een ideetje van hoe veelzijdig ze wel zijn. :)

Ik zou je echt aanraden om voor die Tremoverb te gaan. Geweldige versterkers (vergelijk ze alsjeblieft niet uit gemakszucht met een gewone Rectifier: ze zijn veel meer dan dat) en zijn erg gegeerd én discontinued, dus het is nog een mooie investering ook. Als je 'm een beetje onderhoudt en hij blijkt na verloop van tijd toch niet je ding te zijn kan je er dus nog wat geld uit slaan ook.

(De Roadking zou ook je ding kunnen zijn, maar die kost wel meer dan dubbel zoveel...)

Renin
26 mei 2009, 20:57
Wie weet een Mesa Mark IV? Wil je de vette scheur als lead gebruiken?

Ik vraag me overigens af of je dat bedrag terug krijgt voor je amp. Ik denk van niet.

sjaak1990
26 mei 2009, 22:38
Sorry dat ik fout zat over tremoverb, of dat deed vermoeden in ieder geval. Ben benieuwd naar die amp.

JeanPaul du Vinnie
26 mei 2009, 22:58
Hehehe, het is je vergeven hoor. Ik ben gewoon heel erg gehecht aan de mijne en daardoor al 's makkelijk op de teentjes getrapt. :p

bagheera
26 mei 2009, 23:04
Wie weet een Mesa Mark IV? Wil je de vette scheur als lead gebruiken?

Ik vraag me overigens af of je dat bedrag terug krijgt voor je amp. Ik denk van niet.
1000 Euro moet ik er toch voor kunnen krijgen niet ??

Het moment dat ik hem ga kopen zit er nu nog niet meteen aan te komen maar het zal er toch van komen.
Die trem o verb blijft dus op het lijstje staan.

De distortion wordt gebruikt voor lead.
Minstens een 2 kanaals amp met een drie kanaals zou ik ook heeeel blij zijn omdat ik dat nu gewoon ben met de koch

Zijn er nog andere versterkers buiten het mesa boogie plaatje die voor mij geweldig zouden kunnen zijn.

Bedankt he

iWishmaster
26 mei 2009, 23:37
Als je naar Mesa Boogie gaat kijken moet je vooral de Stiletto (Ace) niet vergeten! Zeer mooie clean en een uitermate vloeiende drive. Zeer fijne amp als je het geld ervoor over hebt. Ik ben niet zo thuis in de jazz en fusion, dus ik kan je weinig verder helpen verder.

JeanPaul du Vinnie
27 mei 2009, 02:20
Ik anticipeer maar op mensen die je een Peavey JSX zouden kunnen aanraden: dat doe ik normaal gezien ook als er gezocht wordt naar een goeie, veelzijdige versterker, maar de cleans van de JSX zijn echt heel sprankelend en totaal niet warm. Dat lijkt me dus veel minder iets voor jou, het is maar dat je het weet. :)

bagheera
27 mei 2009, 08:17
Ik anticipeer maar op mensen die je een Peavey JSX zouden kunnen aanraden: dat doe ik normaal gezien ook als er gezocht wordt naar een goeie, veelzijdige versterker, maar de cleans van de JSX zijn echt heel sprankelend en totaal niet warm. Dat lijkt me dus veel minder iets voor jou, het is maar dat je het weet. :)

Tof, dat is natuurlijk ook goed om te weten :ok:

morroow
27 mei 2009, 08:37
Ik denk dat die Roadking een dikke vette overkill is!

Bij jazz denk ik aan supergoeie clean amp en dan met pedaaltjes een fijne lead sound proberen te toveren.

Is een Two Rock of een andere Dumble kloon niet iets voor jou?
Of een Fender Twin Reverb met een goed overdrive pedaal ervoor?

Verder denk ik ook dat de MB Lonestar de meest geschikte Mesa Boogie is.

bagheera
27 mei 2009, 08:49
Ik denk dat die Roadking een dikke vette overkill is!

Bij jazz denk ik aan supergoeie clean amp en dan met pedaaltjes een fijne lead sound proberen te toveren.

Is een Two Rock of een andere Dumble kloon niet iets voor jou?
Of een Fender Twin Reverb met een goed overdrive pedaal ervoor?

Verder denk ik ook dat de MB Lonestar de meest geschikte Mesa Boogie is.

Waar vind ik en wat betaal je een dumble kloon zoals two rock

Ik zit net op de site, bedankt man nu heb ik dus WEL GAS.
demo op you tube
http://www.youtube.com/watch?v=iSM3FL7zUdw

ik heb de prijzen net gevonden jammer genoeg heb ik geen 5000 tot 7000 dollar over

Liquid_Metal
27 mei 2009, 09:56
Ik denk inderdaad ook dat als je voornamelijk clean speelt je de amp daar op moet zoeken. Distortion kun je dan voor lief nemen, of uit pedaaltjes halen.
Als je iets warms wilt raadt ik je aan de Britse amps te bekijken. Marshall, Orange, Hiwatt. Zeker qua distortion heb je dan mooie warme sounds te pakken. Amerikaanse sounds zijn een stuk scheller en agressiever.

Zelf vind ik het onwijs lastig wat ik wil. Ik heb op dit moment een Engl E530 en de scheur daaruit vind ik fantastisch. Ik blijf wel bij de Engl-scheur, hoewel ik de Soldano SLO ook echt te gek vind. Maar die is me véél te duur. Qua clean weet ik het gewoon nog niet. De Engl is me iets te koud helaas. Misschien schaf ik over een poos een Marshall JMP-1 aan. Da's een Britse preamp en daar kan ik misschien een mooie clean uit halen. (wat zijn racks toch fijn! :D)

the sure thing
27 mei 2009, 10:01
De centrale vraag lijkt mij: wil je de scheur uit de amp of uit pedaaltjes halen? Dit topic bestuderende, lijkt het dat je je disto uit je amp wilt halen.

Vernon Reid (fusion!!!) speelt ook op MB tremoverbs. De HOOK is een geweldige sublieme versterker, maar ik denk niet voor fusion. Voor "standaard" Jazz zou ie overigens uitstekend zijn.

Op je verhaal afgaand denk ik toch dat je de MB (Mesa Boogie) kant op moet gaan....

Mocht je de distortion uit pedaaltjes gaan halen, kijk dan eens bij oude Fenders (en oud is 1972 of ouder). Die clean is echt onovertroffen en reageert over het algemeen OK op pedaaltjes.

Liquid_Metal
27 mei 2009, 10:03
Maar van Mesa Boogie zijn alleen de Lonestar en de Tremoverb (blijkbaar) warm genoeg. Van alle MB amps die ik heb beluisterd kan ik dat niet zeggen..

bagheera
27 mei 2009, 10:16
De centrale vraag lijkt mij: wil je de scheur uit de amp of uit pedaaltjes halen? Dit topic bestuderende, lijkt het dat je je disto uit je amp wilt halen.

Vernon Reid (fusion!!!) speelt ook op MB tremoverbs. De HOOK is een geweldige sublieme versterker, maar ik denk niet voor fusion. Voor "standaard" Jazz zou ie overigens uitstekend zijn.

Op je verhaal afgaand denk ik toch dat je de MB (Mesa Boogie) kant op moet gaan....

Mocht je de distortion uit pedaaltjes gaan halen, kijk dan eens bij oude Fenders (en oud is 1972 of ouder). Die clean is echt onovertroffen en reageert over het algemeen OK op pedaaltjes.

Ja ik wil de vervorming aanvankelijk uit mijn amp halen maar hij moet wel goed op pedaaltjes reageren voor mijn wah wah, chorus , delay , en wie weet gooi ik er nog wel eens een overdrive pedaal voor.


Maar van Mesa Boogie zijn alleen de Lonestar en de Tremoverb (blijkbaar) warm genoeg. Van alle MB amps die ik heb beluisterd kan ik dat niet zeggen..
ja maar vind je de lonestar gemakkelijk in head vorm, ik heb net gekeken op E-bay, marktplaats en gitaarmarkt en er is niets uit de bus gekomen.

Die trem-o-verb zou ik meteen kopen als ik het geld had maar de mijne moet eerst weg.
Dus ten vroegste over een paar maand.

sjaak1990
27 mei 2009, 10:30
Misschien een (oude) Fender. Bassman wil lekker lekker scheuren en heeft mooi clean. Ik zou ook bij 1 kanaals gaan kijken met een paar goede pedaaltjes ervoor dan heb je tenminste een compromisloos clean.

En een Ceriatone Dumble clone is niet al te duur.

Zie net dat je de drive uit je amp wilt halen, enige meerkanaals amps die ik kan verzinnen met een superclean en dikke drive zijn de Brunetti xl r-evo voor wat minder open en voor een opener geluid de 059. Het boost kanaal van de xl klinkt als Andy Timmons Electric gypsi en Gone for you, dus heel smooth en nooit teveel hoog.
JSX vind ik de clean de saai van en Marshall,Orange en andere britse merken of brits gevoicede amps vind ik de clean wat minder. Sorry dat ik weer brunetti zeg :hippie:

Demo van drive uit oude model 059: http://www.youtube.com/watch?v=GGxLPu6DHMs
Geen idee of je zoiets zoekt

Neals
27 mei 2009, 11:06
Mag ik dan wat geks roepen?????

Fender Twin Reverb
Vox AC-30

De Fender Twin roep ik doordat de Mesa Boogie amps gebasseerd zijn op Fender, heeft een goed clean en reageert goed op pedaaltjes zodat je alsnog je lead geluidjes er uit kan halen.

De Vox AC-30 roep ik vanwege het sprankelende clean. Ja het moet je sound wezen, maar voor dergelijke genres perfect :)

En hoe denk je over een multi amp setup?

Vox/Fender voor cleans, Marshall/Orange voor Crunch/Scheur?

sjaak1990
27 mei 2009, 11:57
Ik dacht ook ac30 maar die heeft niet een dikke OD sound. Heel eigen karakter en twijfel of dat geschikt is.

levi
27 mei 2009, 12:17
lee speelt op mesa's en larry volgens mij op fenders???(best wel verschil)
Die hook is echt wel chill! (voor jazz blues,rock) maar voor fusion?
i dunno hoor... Koch is ook heel goed ;) haha grappie.
Er zijn veel fusion spelers die op mesa spelen. Dus misschien moet je het in die richting zoeken.

Welke gitaar heb je??

Bernardduur
27 mei 2009, 12:58
Larry is Dumble

Ik kan voor Dumble amps JW amps aanbevelen; heb de mijne nu al 2 jaar en iedere keer als ik dr aanzet verbaas ik me over dr sound.......

Mayer is makkelijk te maken....... zelfs met HB's. Crunch gaat van slight tot Mesa achtig. Door de HRM is de Overdrive makkelijk af te stellen voor een eigen geluid

(HRM = bas / mid / treble van het OD circuit)

Mr.Fingers
27 mei 2009, 13:02
Fender Super-Sonic (http://fender.com/products/search.php?partno=2160100000)? 60W, heeft een bassman & Vibrolux-kanaal, een zeer propere clean & vuile overdrive...

sjaak1990
27 mei 2009, 13:16
Fender Super-Sonic (http://fender.com/products/search.php?partno=2160100000)? 60W, heeft een bassman & Vibrolux-kanaal, een zeer propere clean & vuile overdrive...

Goeie! +1

12435262789

bagheera
27 mei 2009, 13:59
Larry is Dumble

Ik kan voor Dumble amps JW amps aanbevelen; heb de mijne nu al 2 jaar en iedere keer als ik dr aanzet verbaas ik me over dr sound.......

Mayer is makkelijk te maken....... zelfs met HB's. Crunch gaat van slight tot Mesa achtig. Door de HRM is de Overdrive makkelijk af te stellen voor een eigen geluid

(HRM = bas / mid / treble van het OD circuit)

HEB JIJ EEN DUMBLE :mmmm: Ik wist niet dat die particulier te koop waren.

Vergeet niet ik zoek een Head geen combo, en er moeten BALLEN inzitten.
Hij mag geld kosten 2200 Euro vind ik toch een mooi bedrag laat ons daarop afgaan.

Er zijn idd veel fusion spelers die mesa boogie gebruiken rectifiers dacht ik komen veel voor.

bagheera
27 mei 2009, 14:00
Larry is Dumble

Ik kan voor Dumble amps JW amps aanbevelen; heb de mijne nu al 2 jaar en iedere keer als ik dr aanzet verbaas ik me over dr sound.......

Mayer is makkelijk te maken....... zelfs met HB's. Crunch gaat van slight tot Mesa achtig. Door de HRM is de Overdrive makkelijk af te stellen voor een eigen geluid

(HRM = bas / mid / treble van het OD circuit)

HEB JIJ EEN DUMBLE :mmmm: Ik wist niet dat die particulier te koop waren.

Vergeet niet ik zoek een Head geen combo, en er moeten BALLEN inzitten.
Hij mag geld kosten 2200 Euro vind ik toch een mooi bedrag laat ons daarop afgaan.

Er zijn idd veel fusion spelers die mesa boogie gebruiken rectifiers dacht ik komen veel voor.

Mijn gitaar is een Gibson Les Paul.
http://i40.photobucket.com/albums/e232/bagheeraguitar/DSC04259.jpg
en verder nog mijn indie
http://i40.photobucket.com/albums/e232/bagheeraguitar/DSCF1770.jpg

TimmU
27 mei 2009, 14:09
HEB JIJ EEN DUMBLE :mmmm: Ik wist niet dat die particulier te koop waren.

Vergeet niet ik zoek een Head geen combo, en er moeten BALLEN inzitten.
Hij mag geld kosten 2200 Euro vind ik toch een mooi bedrag laat ons daarop afgaan.

Er zijn idd veel fusion spelers die mesa boogie gebruiken rectifiers dacht ik komen veel voor.

Ik ga er vanuit dat hij een dumble clone heeft. Verder, uiteraard zijn die particulier te koop , Dumble moet je alleen goed genoeg vinden, en je moet ff wachten, en tevens erg veel werken(DUURR)

Bernardduur
27 mei 2009, 14:26
Yes, ik heb een kloon van een Dumble, gebouwd door JW. JW is de enige persoon in Europa die Dumble amps MAG onderhouden. En dat kan ie :D. Ik prijs mezelf daarom dus gelukkig hem als vriend te hebben. Als ik langs kwam stonden er altijd echte Dumbles bij hem te logeren.

Voordat ie vertrok naar de USA heeft ie voor me een van zijn beste werken gemaakt, mijn amp. Die heb ik daarnaast goed kunnen vergelijken met het echte werk. Deze steekt er met kop en schouders bovenuit!

Weet wel, Dumbles worden gemaakt voor een persoon en verschillen dus allen. De mijne is ook aardig aangepast op mijn persoonlijkheid. Ik vind vooral de super diversiteit van de amp een van de sterkste punten; door wat simpele instellingen kan hij van jazz naar pure metal gaan......... heerlijk!

bagheera
27 mei 2009, 14:29
Yes, ik heb een kloon van een Dumble, gebouwd door JW. JW is de enige persoon in Europa die Dumble amps MAG onderhouden. En dat kan ie :D. Ik prijs mezelf daarom dus gelukkig hem als vriend te hebben. Als ik langs kwam stonden er altijd echte Dumbles bij hem te logeren.

Voordat ie vertrok naar de USA heeft ie voor me een van zijn beste werken gemaakt, mijn amp. Die heb ik daarnaast goed kunnen vergelijken met het echte werk. Deze steekt er met kop en schouders bovenuit!

Weet wel, Dumbles worden gemaakt voor een persoon en verschillen dus allen. De mijne is ook aardig aangepast op mijn persoonlijkheid. Ik vind vooral de super diversiteit van de amp een van de sterkste punten; door wat simpele instellingen kan hij van jazz naar pure metal gaan......... heerlijk!

Wat ben jij een gelukzak zeg, verkoop je hem niet :soinnocent:

Bernardduur
27 mei 2009, 14:36
Haha, nee........ Ik moet wel toegeven dat zodra ik geen 'connectie' voel met mn instrument ik deze vrij snel verkoop..... daarom ga ik vrij snel door instrumenten heen....... Mn Dumble heeft deze connectie altijd gehad; ik wil dr nooit meer kwijt!

bagheera
28 mei 2009, 23:16
Haha, nee........ Ik moet wel toegeven dat zodra ik geen 'connectie' voel met mn instrument ik deze vrij snel verkoop..... daarom ga ik vrij snel door instrumenten heen....... Mn Dumble heeft deze connectie altijd gehad; ik wil dr nooit meer kwijt!

Als ik even heel onbeleefd mag zijn.
Wat heeft die amp dan gekost, ik ben er over aan het denken ook een amp te laten bouwen dan ben ik zeker dat ie is wat ik wil dat ie is.

:cheerup:

Bernardduur
28 mei 2009, 23:48
Ik had het voordeel dat de bouwer een vriend van me is....... hij bouwt ze nu in de USA voor 3000 euro. Heeft leuke namen als klanten..........

levi
29 mei 2009, 01:15
kijk miss hier effies deze band (heeeele goeie vind ik zelf)
De gitarist van deze band speelt op een triple rectifier volgens mij hij heeft ook nog wat andere mesa's en koch supernova staan maar in deze band formatie speelt ie op mesa's:http://seraphmusic.hyves.nl/
Ohh en hij speelt hier op een dirk dijkman strat/tele. (schrijf ik dat goed?? volgens mij niet)

bagheera
29 mei 2009, 11:37
kijk miss hier effies deze band (heeeele goeie vind ik zelf)
De gitarist van deze band speelt op een triple rectifier volgens mij hij heeft ook nog wat andere mesa's en koch supernova staan maar in deze band formatie speelt ie op mesa's:http://seraphmusic.hyves.nl/
Ohh en hij speelt hier op een dirk dijkman strat/tele. (schrijf ik dat goed?? volgens mij niet)

Dat is idd het geluid dat ik zoek.
Bedankt he goede tip, gebruikt hij effecten weet je dat ?

levi
29 mei 2009, 11:39
Dat is idd het geluid dat ik zoek.
Bedankt he goede tip, gebruikt hij effecten weet je dat ?

Zal ffies aan hem vragen :P
ohh w8 mss kan ik het ook wel op zijn site vinden.

EDIT: Ik weet dat ie een line 6 pod gebruikt zo en klein dingetje.
Maar die gwebruikt hij meestal bij zijn variax600 heb hem die nog niet zien gebruiken bij zijn DD guitars.

Zo een dingetje gebrukt hij http://www.feedback.nl/?b=POD2&a=
Met zijn variax en dat was ook met een andere band opstelling.
Ik zal nog ffies kijken of ik wat kan vinden over welke effecten hij nog meer gebruikt.

DeadHerring
29 mei 2009, 11:48
heb ook zo'n POD... het is wel handig voor als je veel via de PC wil spelen, maar het is toch geen versterker hoor... kzou alleszins niet aanraden om de pocket POD te kopen, dat is goedkoop maar een prul.

levi
29 mei 2009, 11:52
heb ook zo'n POD... het is wel handig voor als je veel via de PC wil spelen, maar het is toch geen versterker hoor... kzou alleszins niet aanraden om de pocket POD te kopen, dat is goedkoop maar een prul.

Hij gebruikt die ook bijna alleen maar voor opnames.
En met zijn variax dan maar dat heb ik in de post hier boven ook al gezegt
Ik heb hem even een mailtje gestuurd welke effecten die op speelt en welke amp.(even voor de zekerheid) Dus moet nog even wachten op antwoord.

bagheera
29 mei 2009, 12:28
Hij gebruikt die ook bijna alleen maar voor opnames.
En met zijn variax dan maar dat heb ik in de post hier boven ook al gezegt
Ik heb hem even een mailtje gestuurd welke effecten die op speelt en welke amp.(even voor de zekerheid) Dus moet nog even wachten op antwoord.

Tof dat je zoveel moeite doet voor mij.

levi
30 mei 2009, 11:51
Tof dat je zoveel moeite doet voor mij.

Ik weet eindelijk welke effecten die gebruikt.
Tenminste alleen het merk effecten.
Het merk heet custom audio electronics.

Welagen
19 juli 2009, 16:10
Wat ben jij een gelukzak zeg, verkoop je hem niet :soinnocent:

Hallo,

Ik ben de versterker bouwer waar Bernarduur over sprak. Mijn naam is Jelle Welagen. Indien je meer informatie wilt dan kan je me het beste een email sturen op jwelagen [at] hotmail.com.

Groet,

Jelle Welagen
www.welagenamps.com

http://i608.photobucket.com/albums/tt169/Welagen-Amps/WelagenHeadsand64strat.jpg

http://i608.photobucket.com/albums/tt169/Welagen-Amps/WelagenHeadsand64strat.jpg

JeroenSchaaf
19 juli 2009, 16:25
Kwijl!

Ik denk dat je dat beter kan Pm- en, volgens mij word dit gezien als spam.

Welagen
19 juli 2009, 16:53
Ik hoop niet dat dit als spam wordt gezien. Het was in ieder geval niet mijn intentie om ongevraagd mijn naam te droppen. Er werd gesproken over versterkers van mijn hand en ik wilde de geinteresseerde graag info geven.
Als dit de forumregels overtreed dan hoor ik het graag. PMs worden niet door iedereen gezien op fora, vandaar dat ik hier reageerde.

Bagheera, je hebt een pm!

BTW, dank voor het compliment!

Jelle

www.welagenamps.com

Bernardduur
20 juli 2009, 11:29
Hallo,

Ik ben de versterker bouwer waar Bernarduur over sprak. Mijn naam is Jelle Welagen. Indien je meer informatie wilt dan kan je me het beste een email sturen op jwelagen [at] hotmail.com.

Groet,

Jelle Welagen
www.welagenamps.com

http://i608.photobucket.com/albums/tt169/Welagen-Amps/WelagenHeadsand64strat.jpg

http://i608.photobucket.com/albums/tt169/Welagen-Amps/WelagenHeadsand64strat.jpg

Ik vind de mijne mooier :D:D:D