PDA

View Full Version : acoustic - electric



john.3001
24 maart 2003, 17:28
Zitten op dit forum ook mensen die wel acoustisch spelen maar nooit de drang hebben gehad eens lekker te scheuren op een electrische gitaar?

suzanne
24 maart 2003, 20:48
ja ik, maar heb nu wel een electrisch-akoestische gitaar. niet dat dat hetzelfde effect geeft, maar ik heb de behoefte nog niet om een electrische gitaar aan te schaffen. misschien ooit nog us....

Daywalker
24 maart 2003, 22:10
Zal tzt beslist een electrische gitaar kopen en dan het liefst een G&L. Luister maar eens naar de audio clips van de G&L Legacy Special op: http://www.glguitars.com/

Scheuren op een electrische lijkt mij bijna net zo lekker als het spelen van een lange fingerpicking blues-solo op een acoustische.

Aangezien ik nog bezig ben om het laatste voor elkaar te krijgen lijkt het mij verstandig om voorlopig maar geen G&L Legacy Special te kopen, het jeukt wel moet ik eerlijk zeggen! Maar ik zou voor de prijs van een G&L natuurlijk eerst een mooie electro-acoustische Taylor of Martin kunnen kopen en als ik geld over heb koop ik een dikke telefoonboek om te scheuren.

Eagel
25 maart 2003, 08:18
Zeker... als ik in een "wilde" bui ben moet ik toch mijn strat te voorschijn halen.. :smile:

Persoonlijk denk ik dat het spelen op electrisch ook een extra dimensie geeft aan mijn acoustische spel.

Ik speel voornamelijk semi-acoustisch en dat vind ik toch nog steeds het lekkerst..

rsvarthur
25 maart 2003, 10:41
was bij mij precies andersom. ik had een electrische, maar kreeg de behoefte om ook akoestisch te gaan.