PDA

View Full Version : gitaar spuiten



gitaarfreakz
26 mei 2009, 12:18
Ik ben zelf een gitaar aan het (maken) de onderdelen zelf maak ik niet maar koop ik bij elkaar spuit deze dan vervang de onderdelen door betere en nu wil ik zelf de gitaar ook een nieuw kleurtje gaan geven, de vorige keer liet ik dit doen bij RIKI'S ROCKSHOP (ik raad je deze winkel aan als je je gitaar wil laten spuiten) en kreeg een erg mooi resultaat, maar het nadeel is dat het laten spuiten van een gitaar een beetje duur is dus ook daarom wil ik nu zelf mijn gitaar spuiten.

Ik ga de gitaar spuiten met een spuitbus, ik heb een heel goedkoop setje gekocht om te proberen maar het liefsts verpruts ik deze niet, maar weet iemand waar ik spuitbussen kan kopen voor mijn gitaar te spuiten en zoja welke soorten verf raad je me aan op waterbasis of dergelijke...

En als je vlammen en dat soort dingen op je gitaar wilt spuiten hoe doe je dat dan en kan dit wel met een spuitbus, graag reacties en alvast bedankt:punk:

Ike57
26 mei 2009, 12:21
Neem eens een kijkje op de lak-faq http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=43489

Hier vind je waarschijnlijk een antwoord op al je vragen

KoenB
26 mei 2009, 12:24
1. Gebruikt eens punten. Die 1e zin van je is echt niet te doen.

2. Hier hebben we een LAK-FAQ voor, ook om dit soort vragen in te stellen...

3. ... en die lakfaq staat niet hier, want hier hoort jouw post ook niet thuis. Hier posten mensen foto's van hun bouwproces, vragen moeten 1 forumpje terug in Zelfbouw.


[edit: ike was net iets eerder ;) ]