PDA

View Full Version : Hoi



DeadHerring
26 mei 2009, 00:15
Nieuw forumlid hier. Ben 25, woon in Wetteren(Vlaanderen) en de meeste weekends bij m'n vriendin in Kortrijk, en speel eigenlijk nog maar een jaar of drie. Ben begonnen met gitaarles te volgen, maar dat heeft maar een paar weken geduurd, ging me veel te traag... hou mij vooral bezig met improviseren, nog niet in een band gezeten, heb wel al een aanbod of twee gehad, maar voor metalbands en dat ligt me niet...

Qua muziekstijl Ben ik meer te vinden voor de Britse sound, blues en classic rock/hard rock... Gibson/Marshall etc. Hoewel ik ook wel hou van Fender-style blues. all-round is wel mijn ding. Hou van heel veel muziek, uitspringers zijn Led Zeppelin, BB King (die ik binnenkort ga zien!!), John Mayall & the Bluesbreakers, Black Keys, Gary Moore (behalve zijn metaltijdperk), Thin Lizzy (met Eric Bell én met Gorham/Robertson etc.) Guns 'n Roses, Cream, Lynyrd Skynyrd, etc.


Dat is het zowat. Nog vragen? :p

Claudjahbab
26 mei 2009, 07:48
Welkom hier!
Wat knap dat je dat allemaal zelf hebt gedaan ;)

-xxx-
Claudia

Superstick
26 mei 2009, 11:54
Zo, aan je muzieksmaak kan het in ieder geval niet liggen.
Cream, Led Zeppelin en Guns n' Roses in 1 zin, heerlijk!!!!!
Misschien nog een Pink Floyd, dan kan je helemaal niet meer stuk bij mij!

DeadHerring
26 mei 2009, 13:45
Heb vorige week Snowy White gezien, de gitarist die met Roger Waters tourt en voormalig Thin Lizzy / Pink Floyd lid. Dus ja, ligt mij zeker ook, hoewel ik niet alles van Pink Floyd even goed vind... soms een beetje te psychedelisch voor mijn smaak, maar daarom niet slecht natuurlijk. Oh ja, de laatste tijd ben ik ook heel into Bob Dylan en Neil Young geraakt... hopelijk kan ik met hun invloed eens een paar deftige liedjes maken :p


@Claudia... hoe bedoel je?

JeroenSchaaf
26 mei 2009, 14:15
Welkom hiero!:cheerup: