PDA

View Full Version : 2,5mm din plug Boss FC-50



JTB
24 mei 2009, 21:15
Om mijn Boss FC-50 op een nette manier van voeding te voorzien wil ik een voedingskabel maken waardoor de voedingsadapter netjes in mijn rack kan blijven zitten. Ik wil deze kabel dan samen met mijn midi kabel laten lopen, hij wordt dus een metertje of 8. Echter ik kan geen winkel vinden waar ik deze stekkers los kan kopen om er zelf een kabel tussen te solderen. Hebben jullie ideëen waar deze stekkers eventueel te koop zijn?

JTB
26 mei 2009, 07:13
Niemand een idee? Thomann heeft ze niet, de lokale gitaarboer heeft ze niet, rs-online heeft ze niet...

nico verduin
26 mei 2009, 08:17
Om mijn Boss FC-50 op een nette manier van voeding te voorzien wil ik een voedingskabel maken waardoor de voedingsadapter netjes in mijn rack kan blijven zitten. Ik wil deze kabel dan samen met mijn midi kabel laten lopen, hij wordt dus een metertje of 8. Echter ik kan geen winkel vinden waar ik deze stekkers los kan kopen om er zelf een kabel tussen te solderen. Hebben jullie ideëen waar deze stekkers eventueel te koop zijn?Heb je geen foto wat je bedoeld? Want dit is wel erg wazig zo.

JTB
26 mei 2009, 08:45
Tsja eigenlijk is het gewoon een voedingsstekkertje zoals dat ook in een gewoon effectpedaal gaat. Alleen dan los zodat je er zelf een kabel aan kunt solderen.

Johannes
26 mei 2009, 09:19
http://www.banzaieffects.com/DC-Plugs-c-1285.html

Ik denk dat de lokale electroboer ze ook wel heeft.