PDA

View Full Version : Crossroad to Damnation zoekt Gitarist!!



Sdonasa
24 mei 2009, 21:09
Hoi,

Wij zijn opzoek naar een fanatieke, serieuze, openminded gitarist. Wij spelen progressieve death metal. De band bestaat nu uit: Zang, drums, bas en gitaar. Invloeden zijn oa: Death, Megadeth, Opeth, Cynic, Symphony X.

We willen zo snel mogelijk optreden, hiervoor hebben wij een setlist van 45 min. Die bestaat uit eigen materiaal.

Voor een impressie van onze muziek : www.myspace.com/ctdamnation
Nieuwe nummers zijn iets complexer en uitgebreider.

Wij repeteren in ons eigen oefenhok in de buurt van Den Bosch. Op woensdagavond en zondag. Maar dit zou kunnen veranderen.

Interesse? Laat iets weten!

Groeten,

CTD

Thundermane
31 mei 2009, 17:42
Damn, jullie maken bijna precies het soort muziek wat ik wil maken, en ik ben wat jullie zoeken ^^, het vervelende is nu dat ik in Wijk bij Duurstede woon. Naast gitarist ben ik ook beginnend cellist, en ben ik mij ook aan het toeleggen aan clean + grunt zang.
http://www.myspace.com/deifiedmetal de band waar ik nu in zit. Het nummer "New Song Unfinished" heb ik geschreven de rest heb ik samen met de anderen gemaakt. Ik zelf zie dit nummer trouwens gewoon als "ff tussendoor". Het was zelfs eigenlijk een parodie op een kinderlied wat voor een opdracht van school was.
Maar ja, ik zie dat ik dan met de bus naar Utrecht zou moeten gaan en dan met de trein naar Den Bosch, is het vanaf daar ver?
Misschien heel misschien dat ik de moeite wel wil doen.