PDA

View Full Version : The world is shining



schizo910
24 mei 2009, 21:05
En weer een nummertje op m'n "mijnruimte"

The world is shining - 2e nummer in de playlist.

http://www.myspace.com/schizomusic

jonesd
25 mei 2009, 18:51
Ben het aan het beluisteren op laptop speakers dus alles wat ik schrijf is relatief...

Ik vind het een heel aanstekelijk deuntje. Blijft lekker hangen...

Wat de mix betreft, lijkt de zang mijn iets te zacht te staan (wat zonde is want de stem is goed, ook qua accent). De muziek mag wat mij betreft iets "compacter", ik zou alleen niet weten hoe.

In ieder geval, heel leuke muziek, ook de andere dingen, apart, edgy, maar toch poppy genoeg.

Stratman70
25 mei 2009, 23:01
Aardig nummertje en zeker een zeer goede opname. Erg netjes gedaan allemaal. Ik sluit me wel aan bij de vorige poster over dat de zang ietsje harder mag.

Ondertussen zit ik ook maar even de andere nummers te luisteren. Netjes gespeeld en nette productie hoor!

Keep up ze good work.

schizo910
26 mei 2009, 13:51
Wow, bedankt jongens! Ik heb de kritiek ter harte genomen en een nieuwe mix gemaakt. Hij staat er dus opnieuw op.

Stratman70
26 mei 2009, 19:12
Ja, deze is beter! TOP!

Bram78
31 mei 2009, 08:35
Kom hier zelden maar wil toch even opmerken dat ik dit helemaal te gek vind!
Ben jij dit volledig alleen?
Getuigt wat mij betreft van een enorme creativiteit en muzikaal vernieuwende manier van liedjes benaderen!

Echt super!

Grtz,

Bram

Riky
1 juni 2009, 17:56
erg toffe nummer schizo!

schizo910
2 juni 2009, 14:54
Ha, thanks! :o Ja, dit doe ik geheel in m'n uppie. Naast mijn bandje blijven er altijd ideeën broeien die ik niet echt geschikt vind voor de band. Die liedjes moeten er op de een of ander emanier toch uit, en dit ziujn die resultaten...

Don Capo
2 juni 2009, 16:03
lekker vrolijk skietsie!! Past goed bij het weer van dit moment! Klinkt weer prima, staat in mijn playlist.