PDA

View Full Version : echobox: even showen



stratman1976
23 mei 2009, 16:44
Nieuw binnen (na 4 maanden):

http://i422.photobucket.com/albums/pp305/stratman1976/090522_pedalboard_echobox.jpg

Heeft gelijk een vaste plek op mijn board, zal er voorlopig ook niet af gaan.
klinkt geweldig!

Zijn er nog meer mensen die hem hebben?

Valoosj
23 mei 2009, 17:43
Volgens mij heb ik hetzelfde gebouwd. Lijkt echt heel sterk op een project van het DIYstompboxes forum.

Chris Winsemius
23 mei 2009, 17:51
Volgens mij heb ik hetzelfde gebouwd. Lijkt echt heel sterk op een project van het DIYstompboxes forum.

Kun je dat dmv. een layouttekening en/of schema bevestigen?

Bernardduur
23 mei 2009, 18:00
Ik vond em vrij mat klinken............. wel heerlijke modulatie!

'simpele' PTxxxx delay

Valoosj
24 mei 2009, 00:31
Kun je dat dmv. een layouttekening en/of schema bevestigen?


Hmmm nee. Net de guts van deze gezien en er zitten toch wat andere componenten in. Maar goed, mijn delay heeft ook modulatie en zo'n tails functie. Vandaar dat ik het even dacht omdat wel meer boutheequers niet beschaamd zijn om te clonen en schaamteloos over te nemen.

Mitch
24 mei 2009, 10:12
Met een eerste reactie in een topic kun je soms behoorlijk de toon zetten, houd daar een beetje rekening mee, een volgende keer. Weer on-topic verder a.u.b., over zelfbouw pedalen van Valoosj zijn al genoeg topics in Werkbank :listen:

Ik vind 'm op elke clip die er van is écht geweldig klinken, heb er sterk over getwijfeld of ik 'm zou gaan kopen. Ben uiteindelijk voor de DMM gegaan, maar blijf dit toch een mooi aparaat vinden hoor! Gefeliciteerd!

stratman1976
24 mei 2009, 10:33
Ik vind 'm op elke clip die er van is écht geweldig klinken, heb er sterk over getwijfeld of ik 'm zou gaan kopen. Ben uiteindelijk voor de DMM gegaan, maar blijf dit toch een mooi aparaat vinden hoor! Gefeliciteerd!

Dank je!
De filmpjes waren ook een van mijn "zorgen". Dingen als dynamiek en ruis e.d. zijn vaak slecht te horen op filmpjes, ben al een keer de boot in gegaan op die manier. Maar deze toch zonder zelf te testen gekocht. Klinkt geweldig. Het grappige is wel, dat de modulatie soms verloopt nadat je de delaytijd veranderd hebt. Mij stoort het niet, ik vind het z'n charme hebben..

peter_heijnen
24 mei 2009, 10:39
Ik ken die echobox alleen van een paar filmpjes, maar daarin vond ik hem toch wel erg fijn klinken. Heel veel plezier ermee.

Nielsje
25 mei 2009, 13:38
Meeting! :cheerup:
Meeting! :cheerup:
Meeting! :cheerup:
Meeting! :cheerup:

Hint?

Gefeliciteerd met je aankoop!