PDA

View Full Version : Mijn studio online!!



skabouter
23 mei 2009, 12:08
hey allemaal! Voor deze zomer heb ik besloten eens goed aan de gang te gaan met het opnemen van anderen! Daarom een studio-myspace gemaakt. Check`m out en have fun!

Summer Season Studio (http://www.myspace.com/summerseasonstudio)

Mijn studio is open!

Rinze
23 mei 2009, 12:33
hey allemaal! Voor deze zomer heb ik besloten eens goed aan de gang te gaan met het opnemen van anderen! Daarom een studio-myspace gemaakt. Check`m out en have fun!

Summer Season Studio (http://www.myspace.com/summerseasonstudio)

Mijn studio is open!

Ziet er goed uit! Misschien nog een achtergrondkleurtje, is wel errug wit zo? Mooie Music Man :lovelove:

skabouter
23 mei 2009, 13:15
komt idd nog :) de space is nog niet af..... maar ik ben bezig met zorgen voor professioneel drukwerk....voor posters. Als ik een mooi format heb van een grafisch ontwerper kan dat ook als achtergrond voor de space dienen :)

WICKED
23 mei 2009, 14:22
Super vet gedaan man! Hoop ook dat ik ooit zoiets bereik:)

Suc6 ermee:)

AART
23 mei 2009, 16:47
Hmm, een website komt normaal wel beter over (iets beter georganiseerd dan een myspace), maar ik vind het al een aardig begin, opnames klinken ook goed!

En de foto met de zingende eend is wel vet :seriousf:

Claudjahbab
24 mei 2009, 10:58
misschien is actieforum iets voor je? (www.actieforum.com)
Daar kan je gratis je eigen site maken, maar je hebt er wel .actieforum of .forummotion o.i.d. achter, maar dat kan je zelf uitkiezen.
Ikzelf heb er goede ervaring mee, is zeker aan te raden!
Als je hulp nodig hebt, stuur maar een PB
-xxx-
Claudia

skabouter
24 mei 2009, 20:01
Dankjewel voor de reacties! Ik heb er wel een reden voor dat ik nog geen site heb. Ik denk dat het hebben van een myspace in dit geval mij sneller bij de doelgroep brengt, vanwege het kunnen posten van berichten, en toevoegen van personen enzo. Een website zal je eerder op moeten zoeken, en myspaces zijn al heel veel mensen op actief!

Verder is een website meer werk en heeft hogere kosten, en eerst ga ik eens kijken of deze manier van promotie helpt....ik moet niet teveel werk krijgen namelijk, dus misschien is dit gewoon wel voldoende, om mijn doelgroep (voornamelijk binnen mijn regio) te bereiken :)

Mocht het een succesverhaal worden volgt een professionele site vast snel!

Claudjahbab
25 mei 2009, 07:44
Actieforum is, zoals de naam al zegt een soort forum die je via het beheerderspaneel kan aanpassen.
Je hebt geen kennis van HTML of PHP nodig ;)
En je kan uit héél veel skins kiezen via Hitskin ;)

-xxx-
CLaudia

almarvk
25 mei 2009, 10:06
Ziet er goed uit Ska! Klinkt ook niet verkeerd. Ben je alleen gericht op pop/rock/ska of ook wat harder werk?

skabouter
25 mei 2009, 12:13
Thnx! Harder werk heb ik nog niet echt opgenomen, dus geen goede voorbeelden, maar het is wel welkom! Ook ga ik deze zomer nog opnames maken van mn eigen metalband....