PDA

View Full Version : Mn AVRI '62 strat binnen, eindelijk!



Sinner1980
23 mei 2009, 11:51
In eerste instantie een hoop over strats gevraagd hier en na allerlei advies en een aantal testsessies in winkels heb ik een Fender American Vintage '62 strat besteld vanuit Engeland (veel goedkoper). Na zo'n 2 weken wachten was het gisteren raak: ik was op de sportschool maar mn buurman heeft het pakket gelukkig in ontvangst genomen, helemaal goed!

Zo, nu eerst even wat pics:

http://i294.photobucket.com/albums/mm95/mikezeeuw/FenderAmericanVintage62strat001.jpg

http://i294.photobucket.com/albums/mm95/mikezeeuw/FenderAmericanVintage62strat002.jpg

http://i294.photobucket.com/albums/mm95/mikezeeuw/FenderAmericanVintage62strat003.jpg

Gothra
23 mei 2009, 11:55
Mooooi! witte strats zijn altijd nice

geert1976
23 mei 2009, 11:55
mooie Gitaar, echter je Sheba Inu is niet echt onder de indruk volgens mij:seriousf:

Sinner1980
23 mei 2009, 11:57
Oeps, mn vriend staat er ook op, ah whatever! Zoals jullie zien heb ik voor een olympic white gekozen.
Ik heb er een aantal uurtjes mee gespeeld (inclusief al dat nare plastic eraf halen:mad:) en ja, helemaal top. Ik ben er erg blij mee want de gitaar is echt perfect voor mn blues en bluesrock werk. Voor mn high gain blijf ik toch mn werkpaardje (les paul standard) trouw want zo'n strat is natuurlijk niet voor hardrock/metal...
De enige gitaar die ik niet heb kunnen uitproberen was de hot rod '57 strat maar goed...wie weet komt ie nog eens aan de beurt, voorlopig is mn GAS weer even gestild (hoop ik:soinnocent:):strat:

Sinner1980
23 mei 2009, 11:59
[QUOTE=geert1976;2042775]mooie Gitaar, echter je Sheba Inu is niet echt onder de indruk volgens mij:seriousf:[/QUOTE

:seriousf: Nee, Harvey is nooit echt onder de indruk. Die gaat ook lachend tegen mn versterker aan liggen slapen terwijl er een hoop kabaal uitkomt.

Hij is wel een beetje over zn zeik nu want het is geen Shiba Inu...het is een Welsh corgi pembroke moest ik zeggen van m, wel leuk geprobeerd trouwens;)

humbucker
23 mei 2009, 15:03
Nice!! Nog eentje bij de club :D

Witte strats zijn :ok:

olaftheholy
23 mei 2009, 15:48
HNGD! welcome to da club! :cheerup:


Tijd voor een andere sig! :seriousf:

barno
23 mei 2009, 15:53
zéér stijlvolle strat en dito koffer. congrats.

Sinner1980
23 mei 2009, 16:08
HNGD! welcome to da club! :cheerup:


Tijd voor een andere sig! :seriousf:

No worries, mn sig blijft toch wel mn les paultje, dit is een goede tweede...
wel een hele goede trouwens:strat:

thanks

Luke-wannabe
23 mei 2009, 16:14
Wat een mooie koffer! Stylish!
Oohja, mooie gitaar ook ;)

Bolder
23 mei 2009, 16:32
Wat een mooie koffer! Stylish!
Oohja, mooie gitaar ook ;)

Ik ken dat, laatst was er hier een gozer met zo'n Taylor elek. gitaar. Ontzettende drakengitaar imo, maar die koffer, wauw!

Bolder
23 mei 2009, 16:33
Maar ondanks mijn gelul heeft TS een ONTZETTEND MOOIE GITAAR GEKOCHT!

gààààààààààààààààààààààààààààààààààààààààààààààààs ss

Jiboom
23 mei 2009, 16:41
Ik ben niet zo van de strats, maar deze ziet er toch wel smakelijk uit!
Veel speelplezier! :)

rampage
23 mei 2009, 18:20
Gefeliciteerd! Ik heb nog lang getwijfeld over een witte maar ik heb uiteindelijk toch de sunburst gekozen.. :crazyhappy:

reneding
23 mei 2009, 20:28
heel mooi !

humbucker
23 mei 2009, 21:05
Gefeliciteerd! Ik heb nog lang getwijfeld over een witte maar ik heb uiteindelijk toch de sunburst gekozen.. :crazyhappy:

sunburst is ook t mooist :D

rampage
23 mei 2009, 21:42
*kuch*http://www.guitarmania.nl/strat/2.jpg*ahum*

Tot zover het jatten van Sinners topic :strat:;)

humbucker
23 mei 2009, 22:38
http://i251.photobucket.com/albums/gg307/humbucker1988/DSC_0059.jpg

:cheerup:

rampage
23 mei 2009, 22:39
Hee vet!

Boks! :soul:

Sinner1980
23 mei 2009, 22:42
*kuch*http://www.guitarmania.nl/strat/2.jpg*ahum*

Tot zover het jatten van Sinners topic :strat:;)

Nou lekker dan:)

Verschrikkelijk mooie gitaar ook, ik heb ook even getwijfeld wat sunburst tegaat maar het werd toch wit...misschien ook een beetje Jimi's schuld al had die wel een maple toets...

Man o man, ben nog steeds onder de indruk van mn nieuwe plankie, hij gaat mee naar bed ook straks...of is dat gek?:crazyhappy:

Sinner1980
23 mei 2009, 22:42
Ik ben niet zo van de strats, maar deze ziet er toch wel smakelijk uit!
Veel speelplezier! :)

en ze ruikt ook zo lekker...;)

Sinner1980
24 mei 2009, 16:00
Mn topic bloedt een beetje dood zie ik. Prima hoor, ik wil in ieder geval nog ff de gitaarnetters bedanken die mij geadviseerd hebben mbt strats. Tot de volgende vraag maar weer, thanks:ok:

guitarkid
24 mei 2009, 17:03
Mn topic bloedt een beetje dood zie ik. Prima hoor, ik wil in ieder geval nog ff de gitaarnetters bedanken die mij geadviseerd hebben mbt strats. Tot de volgende vraag maar weer, thanks:ok:

Tja, wat moet je er ook nog van zeggen..? 't Is maar een gitaar.... ;)
Maar mooi....!!!
Ik heb een AVRI '62 candy apple red, een jaartje of 25 oud, mijn "droomgitaar" qua spelen en geluid, maar Olympic white.... Zucht.....! :lovelove:

Gr. C.

B0UDEWIJN
24 mei 2009, 18:12
Gefeliciteerd! Ik heb nog lang getwijfeld over een witte maar ik heb uiteindelijk toch de sunburst gekozen.. :crazyhappy:


sunburst is ook t mooist :D

Jullie hebben geen smaak.... sunburst in plaats van deze prachtige Olympic White? Ik kan het niet geloven...

Quasar
24 mei 2009, 20:25
Ssmooth operator, heb zelf een zwarte lol overigens ook heel lekker :soul:

Maar hij speelt lekker? altijd afwachten als je hem niet kan uitproberen :ok:

en nee, één gitaar is nooit genoeg... twee ook niet

Sinner1980
24 mei 2009, 20:42
Ssmooth operator, heb zelf een zwarte lol overigens ook heel lekker :soul:

Maar hij speelt lekker? altijd afwachten als je hem niet kan uitproberen :ok:

en nee, één gitaar is nooit genoeg... twee ook niet

Een zwarte avri? een '57 avri dan zeker, met maple toets. Ook vet, absoluut.
Ja hij speelt geweldig, zelfs lekkerder als die ik in de winkel in NL testte (zou ik ook zeggen denken jullie nu maar serieus).
Ik heb ook meteen een zware blues bui nu terwijl ik over het algemeen hard rock/metal speel en zoals ik al eerder zei: dat gaat niet echt op deze gitaar maar hé..daar kocht ik m ook niet voor.
Lekkere dikke hals (vergelijkbaar met mn 50's neck op mn les paul) dus dat is top en ja, het was even wennen in het begin maar ik zal jullie zeggen: het went heel snel. Straks toch ook weer ff op mn les paul spelen die overigens ga customizen maar daar open ik straks wel weer een topic over...

Rutger
25 mei 2009, 10:08
Mooi stratje, een van mijn favoriete uitvoeringen :ok:

olaftheholy
25 mei 2009, 10:21
Jullie hebben geen smaak.... sunburst in plaats van deze prachtige Olympic White? Ik kan het niet geloven...

Strats zijn er in ALLE smaken ;o)
Ik vindt ze 't lekkerst in LPB zo!