PDA

View Full Version : Arnhemse fijnhouthandel even opletten met openingstijden...



Cocobolo
23 mei 2009, 10:53
Hoi,

Tja, misschien een beetje stom van me, maar een paar weken geleden (zaterdag 2 mei) was ik spontaan naar de AF gereden. Helaas, gesloten. Ze hadden vanaf koninginnedag vrij genomen. Goed, wel balen maar zij mogen ook af en toe vrij hebben natuurlijk ;)
Vandaag was ik in de auto onderweg en dacht dan moet het vandaag maar zijn dat ik ze ga bezoeken. Ik had mijn telefoon niet bij me om ze te bellen maar kon me ook niet voorstellen dat ze weer dicht waren....maar je raad het al : weer een dicht hek :( Dus...voortaan altijd even internet bekijken of ze bellen voordat je een eind voor niets rijdt. Ik heb mijn lesje nu wel geleerd.

Om het helemaal compleet te maken : ik vanochtend vervolgens doorgereden naar een winkel die op internet had staan dat ze elke zaterdag van 10- 16 uur open zijn : ook dicht! Een hele ochtend voorbij zonder de benodigde spullen kunnen kopen. Ik doe niets meer, ga lekker in de zon zitten want ik denk niet dat er vandaag nog iets goed zal gaan ;)

hezz
23 mei 2009, 11:17
Ik zou bijna sukkel willen roepen, maar het is mij ook een keer gebeurd :)

Zonnetje is nice vandaag btw!

Cocobolo
23 mei 2009, 11:40
oeps, ik zie dat ik hem per ongeluk in het " volg het bouwproces" topic heb gezet! Misschien dat een van de moderators hem even wil verplaatsen (of verwijderen mag ook, ik moest even m'n frustratie van me aftypen...;) )

wodkabier
1 juni 2009, 16:22
Hout en onderdelen kopen is ook een onderdeel van het bouwproces van een gitaar toch? En niet een van de minst belangrijke.

get zappad
7 juni 2009, 20:49
dit zijn van die dagen dat je gewoon in je bed moet blijven liggen wachten op de volgende dag. ik kan het weten.