PDA

View Full Version : Feedback please.



Sjakie
24 maart 2003, 13:22
Eindelijk staat ie erop. Onze site.

Wat vinden jullie ervan? Goed? Slecht? Wat kunnen we verbeteren? Binnenkort gaan we de eerste demo opnemen en zullen er dus ook geluidsfragmenten zijn.

We zijn ook nog op zoek naar andere Funk (en dergelijke) bands om te linken dus laat maar iets weten.

http://users.skynet.be/7om

Thanks!

Luca P
25 maart 2003, 00:25
Muziek willen we inderdaad. De kleuren vind ik niet echt mooi. Dat grijze dan.
Waarom heb je geen kleuren foto's?
Enne....wat is dat rode streepje onder in beeld?
Is dat een Les Paul Classic trouwens?

goldentabs
25 maart 2003, 10:29
Leuk gedaan ziet er goed uit
Een tip je kunt er ook een counter op zetten zodat je kunt zien hoeveel mensen er op je site zijn geweest.

Sjakie
25 maart 2003, 11:56
Hey, bedankt voor jullie reacties!!

Foto's van optredens zijn vaak onduidelijk door rookwalmen, goedkope camera's etc. Door met zwart/wit te werken kan je dat wat beter verdoezelen :smile: Ik vind het trouwens zelf wel mooi. Maar goed, smaken verschillen éh.

Welk rood streepje bedoel je eigelijk? Dat info bannertje? Krijg je dat niet goed op je scherm? Kan je er anders eens een screenshot van maken?

Nee, geen Les Paul Classic maar wel even mooi. T'is een loodzware Fenix maar met een moddervette sound. Hals element is vervangen door een Schaller Golden 50 humbucker die ik kan splitten. Een absolute aanrader.

Er staat een counter op maar niet zo zichtbaar.Als je naar beneden scrollt zie je een counter van Stats4all staan.





<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjakie op 2003-03-25 10:57 ]</font>

Barret Wallace
28 maart 2003, 15:24
heeh coole site maar het oogt een beetje communistisch ?????

Sjakie
28 maart 2003, 17:40
hey bedankt voor je reactie. Alleen dat communistsich vat ik niet helemaal. Vanwege het vele rood of vanwege de teksten?

Heel vreemde opmerking :smile:

guitarmusicman
28 maart 2003, 17:55
rood

Sjakie
28 maart 2003, 21:34
Hmmm, misschien moet ik dat dan wel veranderen als we de site eens re-stylen.

delphiro
29 maart 2003, 09:33
mozilla en opera geven wel errug veel witruimte om de kaders heen. Ik weet niet of IE dat ok doet (heb ik nl niet) maar dat mag van mij kleiner. Het menu vind ik wel gaaf al ben ik niet zo'n voorstander van javascript / Java en andere frutsel op een webpagina.

Sjakie
29 maart 2003, 15:48
Tja, heb de site eigenlijk alleen met Internet Explorer gecheckt. Dat zal ik dus eens moeten nakijken. Ik dacht nl. dat niemand Netscape nog gebruikte. Werk jij met een Mac ofzo? Bedankt!!

delphiro
30 maart 2003, 20:37
Ik draai hier Linux en dan heb je geen IE (gelukkig maar :wink: ) dus draai ik Opera / Mozilla of Galeon.

Mithrandir
31 maart 2003, 08:34
ja hoor, alsof je lekker kan browsen met die kneusjes van een mozilla of opera, tssss :wink:

delphiro
31 maart 2003, 09:50
nee, niet zolang de meerderheid van de webmasters kneusjes zijn die hun websites met Frontpage of andere WYSIWYG rommel maken :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: delphiro op 2003-03-31 08:51 ]</font>

Sjakie
31 maart 2003, 16:58
En wie zegt dat ik dat heb gedaan? :smile:
Netscape gaat gewoon niet zo lekker om met tables als IE. Een waarheid als een koe :razz: