PDA

View Full Version : shops



freesoul
22 mei 2009, 11:48
waar kan je vele onderdelen kopen online ??
en nog betaalbaar ???

espike
22 mei 2009, 11:51
Heb je de f.a.q gelezen?

De links staan notabene op de frontpage, en als je een search knopje indrukt kom je ze nog een keer tegen.

Maar goed. guitarsupplies, vox humana en tonefactory zijn zo even een paar die in nederland zitten en me snel te binnen schieten

RoelTM
22 mei 2009, 11:53
www.guitarsupplies.nl hebben veel onderdelen. 't Is in Nederland, dus ook snelle bezorgtijden.

www.guitarfetish.com staat bekend om zijn goedkope, maar toch kwalitatieve pick-ups. Zeker de moeite waard om ook te kijken.

Plant
22 mei 2009, 13:57
Ik heb een paar keer iets besteld bij www.guitar-parts.nl
Werkt best netjes.

Alleen moet je heel goed opletten of alles wat je bestelt voorradig is.

Als een artikel op voorraad is, staat er een groen verkeerslichtje bij.
Als een artikel op niet op voorraad is zou ik dus een rood verkeerslichtje verwachten, maar nee... dan staat er niets bij!

Zo kwam ik een keer na besteld te hebben op de orderbevestiging (per e-mail) er achter dat een artikel twee weken levertijd had :???: .

Uiteindelijk kwam het toch binnen de opgegeven tijd binnen, dus dat was wel netjes.

Yoshida
22 mei 2009, 14:49
Ik heb goede ervaringen bij Guitarsupplies en Tonefactory, je grijpt er niet vaak mis en de prijzen zijn best netjes. Ze vullen elkaar goed aan en zitten beiden in Nederland (gunstig voor porto en levertijd).

Tonefactory: eigenlijk voor je pickups, switches, potmeters, inputs etc.
Guitarsupplies: bodies, halzen, tuners, bruggen en alle andere hardware waar je verlegen om zit.

Hendriks
22 mei 2009, 15:34
Ik bestel regelmatig ook bij www.axesrus.co.uk , ook goede prizen en snelle service. Guitarsupplies is ook een topper.