PDA

View Full Version : goede versterker



rafman1010
22 mei 2009, 11:45
ik ben toe aan een nieuwe versterker maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat nou een goede versterker is en ik zou graag geholpen worden met het zoeken van een goede niet super dure versterker.

Geoffrey
22 mei 2009, 11:48
Welk genre speel je?
Wat is je budget?

Hier is al zooooooooooooooooooveel over geschreven op dit forum..





(Welkom trouwens)

Ukeloeder
22 mei 2009, 12:05
Welk genre speel je?
Wat is je budget?
ook interessant om je van dienst te kunnen zijn;
Welke gitaar bespeel je?
Geef de heren/dames op dit forum zo veel mogelijk info, alleen zo kan men je echt behulpzaam zijn.

Clox
22 mei 2009, 12:28
Sorry dat ik het zeg, maar heb je al een topic geopend in dit subforum? In elk wat is een goede versterkertopic staat wat voor muziek deze persoon speelt, wat z'n budget is, welke gitaren hij/zij bespeelt enz enz. Lijkt het me logisch dat jij dit ook zsm in je OP gooit.

En ga is een keer naar een winkel en leg zoiets voor aan een verkoper, kun je gelijk de verschillen horen. Nu kunnen we je niet echt een versterker aanwijzen.

Als laatste: verdiep je is een beetje in versterkers. Zorg dat je het verschil weet tussen buizen/transistoren en de verschillende merken. Straks ben je bereid 500+ euri's uit te geven aan je nieuwe versterker en weet je niet eens wat je nu eigenlijk hebt gekocht.... Ik wist er in het begin ook geen drol van, maar er is zoveel te leren door gewoon dit forum door te bladeren en te lezen. Je moet het wel een beetje willen en leuk vinden, maar later heb je daar zoveel plezier aan.