PDA

View Full Version : Hoi Mensjahs!



Claudjahbab
22 mei 2009, 11:06
Ik ben Claudia, bijna 14 jaar, en vrienden noemen mij Claudjahbab, vandaar mijn naam.
Ik heb donkerblond har, lichte sproeten een blauwe ogen.
Ik speel nu een half jaar akoestische gitaar (het spaanse model) en ga overstappen op het western model.
Mijn vader heeft ook gitaar gespeeld, vandaar mijn interesse in gitaren.
Maar die begon eigenlijk pas echt, toen ik in groep 7 (?) een spreekbeurt te horen kreeg over gitaren. Een paar jaar later gingen we op vakantie in de buurt van Santander (Spanje) , daar heb ik samen met mijn broer, die nu ook gitaar speelt mijn eerste gitaar gekocht, die ik nu trouwens op mijn schoot heb liggen.
:noob:
Ik krijg nu dus al een half jaar les en kan devolgende akkoorden zonder een vals geluid spelen XD :
A, D , E , AM , DM , EM, A7, D7, E7, C, C7, G, G7, F (Barré akkoord en de gewone), B7, Dsus4 en de E6

Ook kan ik gewoon tabs spelen, die van Amy Mcdonald- this is the life ken ik onderhand uit mijn hoofd :roll:


Mijn verdere instresses en bezigheden zijn: dieren, fotografie, fotobewerken (als ik iets moet doen, stuur me dan een PM ;) )
Sites via Actieforum maken, waar ik ook ontwerper ben en forum based RPG's.

Voor meer informatie, stuur mij een PM!

-xxx-
Claudia

Mithrandir
22 mei 2009, 11:22
Dat zijn al verdomd veel akkoorden, veel meer kan ik er ook niet eigenlijk :crazyhappy:

Welkom en veel plezier hier!

Tex
22 mei 2009, 11:23
Hoi Claudia. Leuke interesses, welkom hier :ok:

Waarom de overstap van klassiek naar de stalen snaren?

Claudjahbab
22 mei 2009, 11:25
@Mithrandir, tsja, snelle lerer hè XD Owja, ik hou ook van grappen maken, en ben dus ook vaak melig.

@Tex, bedankt, tsja, western owns gewoon, het klinkt zo mooi, ik wilde eigenlijk altijd al western maar toen ik de kans had was mijn broer me voor -_-'

ER!K
22 mei 2009, 18:30
aha, nog iemand van mijn leeftijd erbij, gezellig :D
welkom Claudia :)

Claudjahbab
23 mei 2009, 13:18
Bedankt voor het hartelijk welkom iedereen :D

VanMeekeren
23 mei 2009, 15:19
Als je in 7 jaar tijd ook nog kunt zingen, heb ik wel een bandje voor je ;)

Welkom.

Claudjahbab
24 mei 2009, 10:49
Hahaha, misschien :D
Zou ik héél leuk vinden XD
Waar bestaat de band uit?

-xxx-
Claudia

JohnLord
29 mei 2009, 00:11
Dat bandje bestaat waarschijnlijk uit nooit eerder uitgebrachte opnamen van Denny Christian.

bagheera
29 mei 2009, 00:17
Welkom hier,

fijn om je erbij te hebben.
Hier vooral elektrische gitaristen denk ik, misschien maakt je binnenkort nog een overstap.

Zijn er zo nog artiesten die je graag hoort, en ben je van plan een groepje te beginnen, een gitaar trio ofzo papa, broer en jij en misschien je moeder aan de triangel.

:hippie:

Superstick
29 mei 2009, 07:56
Dat bandje bestaat waarschijnlijk uit nooit eerder uitgebrachte opnamen van Denny Christian.

Aaaaarrrrrggggghhhhhh!!!!!!!!!!

Maar goed, welkom Claudia!

TimmU
30 mei 2009, 17:50
Welkom op het meest lijpe forum dat er is:)!