PDA

View Full Version : Zoek ervaren gitarist voor metal project



Liquid
22 mei 2009, 00:34
Hoi, ik ben op zoek naar een ervaren gitarist voor een symfonisch/pagan metal project.

Ik speel zelf al jaren meerdere instrumenten, waaronder toetsen en panfluit, maar geen gitaar. Ben jij ervaren genoeg, en zoek je een muzikale partner?

Interesse? reageer dan. Vragen staat vrij uiteraard. Leeftijd maakt niet zoveel uit, 18-30 jaar is prima. Ik woon zelf in een Utrecht. edit// (sorry, vergeten te vermelden in titel)

Thom TK
29 mei 2009, 15:02
Welke bands denk je aan? Ik kan me namelijk geen kruising voorstellen tussen pagan en symphonisch metal :)

ExplorerNut
31 mei 2009, 08:36
Panfluit, metal... ik denk dan... Ayreon!!!

Het lijkt mij vet om daar eens iets mee te doen maar aangezien leeftijd niet uitmaakt (ik ben 35) en het tot 30 jaar (wat wil je nou! ;) ). Nee hoor, grapje, ik heb geen ervaring met dit soort zooi maar het maakte me alleen flink nieuwsgierig.

Thundermane
31 mei 2009, 17:37
Ik ben sowieso wel geïnteresseerd, ik ben gitarist en beginnend cellist.
Sowieso wil ik dan wel weten wat voor muziek je van plan bent te maken, ik zit sowieso wel in een goede band maar in die band mis ik wat sfeer, dat is wat ik op het moment erg zoek als ik wat nieuws wil beginnen.
Ik mag aan nemen dat je bedoeling is om een volledige band te starten?
Of is je plan om puur voor opnames iets te doen?
Ik woon in Wijk bij Duurstede, maar ik kan Utrecht makkelijk bereiken, doe ik immers elke doordeweekse dag.

Liquid
8 juni 2009, 01:39
De panfluit is wel gaaf om erin toe te voegen. laatst hoorde ik zo'n nieuw album van die duitse band equilibrium, en da's toch wel sfeervol. Maar mijn idee is dus een agressieve vorm van t melodisch subgenre. tal van bands kan je daarbij bedenken. over de verdere invulling wil ik nog niet veel zeggen, dat krijgt gaandeweg wel gestalte.

dit alles is trouwens projectmatig bedoeld. ik speel niet in een band, en ik wil er ook geen een opstarten of erin spelen.

Het primaire doel is het uitbrengen van een album waarin al mijn, en jou creativiteit in is te vinden. Eigenlijk zou je wel kunnen zeggen dat ik op zoek ben naar iemand die er precies zo over denkt maar weer een toetsenist, dan wel blazer nodig heeft.