PDA

View Full Version : Gitaarles (electrisch en akoestisch) aangeboden omgeving Amsterdam



Malesc
21 mei 2009, 13:01
Op zoek naar iemand die je op weg helpt met gitaar spelen?

Ik geef gitaarles aan beginners en licht gevorderde gitaristen, bij mij thuis in Buitenveldert of eventueel bij leerlingen thuis. Ik heb meer dan 7 jaar speelervaring, heb ruime kennis van muziektheorie en kan met verschillende stijlen uit de voeten (rock, pop, blues, metal of klassiek). Akoestische of electrische gitaar, plectrum of fingerpicking, notenschrift of tabulatuur, het kan allemaal. De wensen en het speelplezier van de leerling staan bij mij voorop.

Liever eerst kennis maken? Neem dan met korting een proefles van een half uur.

e-mail: marijn.schaaf@gmail.com

Malesc
27 januari 2010, 17:24
Ik zit inmiddels aan m'n limiet qua leerlingen, dus hier mag een slotje op ;)


Op zoek naar iemand die je op weg helpt met gitaar spelen?

Ik geef gitaarles aan beginners en licht gevorderde gitaristen, bij mij thuis in Buitenveldert of eventueel bij leerlingen thuis. Ik heb meer dan 7 jaar speelervaring, heb ruime kennis van muziektheorie en kan met verschillende stijlen uit de voeten (rock, pop, blues, metal of klassiek). Akoestische of electrische gitaar, plectrum of fingerpicking, notenschrift of tabulatuur, het kan allemaal. De wensen en het speelplezier van de leerling staan bij mij voorop.

Liever eerst kennis maken? Neem dan met korting een proefles van een half uur.

e-mail: marijn.schaaf@gmail.com