PDA

View Full Version : HOOK Captain 34



VanMeekeren
20 mei 2009, 14:31
Hallo,

Korte vraag, ik kan een HOOK Captain kopen voor een dikke 2000 EUR. (Alleen top)

Is dit wat een redelijke prijs? Ik zou zeggen van wel, maar weet het niet geheel zeker. Op de site worden geen prijzen vermeldt.

Van Meekeren

Rick trodat
20 mei 2009, 14:38
Wat is een dikke?

Nieuw kan je em voor € 2700,- krijgen met wat onderhandeling.:soinnocent:

Je zal er geen spijt van krijgen in ieder geval. Dat ding is van hoge kwaliteit en klinkt als een dijk.

VanMeekeren
20 mei 2009, 14:43
Dat van de kwaliteit staat buiten kijf. Maar ik ben nog student. ;)

Het is niet een heel dikke 2000, hoor.

Henri H
20 mei 2009, 14:49
Ik heb ze een paar maanden geleden op MP wel 's voor €1900,- voorbij zien komen dacht ik.
Bedenk wel dat de HOOK het beste tot z'n recht komt met een goeie cab.
De 2x12 HOOK cab klinkt als een dijk, maar kost nieuw rond €900,- dacht ik?

VanMeekeren
20 mei 2009, 14:50
Ik heb HOOK een mailtje gestuurd met hun prijzen voor een 212. Heb nog niks ontvangen. Ik meende zelf dat de prijzen rond de 750-800 lagen.

Nielsje
20 mei 2009, 14:52
Pff... 'dikke 2000'.. je kan natuurlijk ook gewoon het bedrag vertellen, dat redeneert iets makkelijker vriend.
Volgens mij heeft Lex destijds z'n setje (top + cab + flightcases) voor een 'dikke 3000' gekocht.

Lastig hè? Weet je nog niets..

macwilliams
20 mei 2009, 14:59
Maar dan heb je wel een "dikke" amp....

VanMeekeren
20 mei 2009, 15:07
Pff... 'dikke 2000'.. je kan natuurlijk ook gewoon het bedrag vertellen, dat redeneert iets makkelijker vriend.
Volgens mij heeft Lex destijds z'n setje (top + cab + flightcases) voor een 'dikke 3000' gekocht.

Lastig hè? Weet je nog niets..

:seriousf: .. Dan ben ik denk ik nog goedkoper uit. Gezien Lex het cabinet en de case dan voor €1000 EXACT heeft gehaald. ;)

Nee, serieus. 2075 is de prijs... leuk prijsje toch?

guitarguru
20 mei 2009, 15:46