PDA

View Full Version : 2de nummer klaar toelating hogeschool van de kunsten



pannekoek
19 mei 2009, 23:10
hey gitaarnetters,
ik had een tijdje geleden een demo gepost voor het toelatingsexamen voor de hogeschool van de kunsten.

dit is mijn 2de demo, te vinden op:
www.gematria.hyves.nl
''prison of consciousness''

ik hoop dat jullie het wat vinden!


en hier was mijn 1ste demo die ik al eerder gepost heb: http://www.youtube.com/watch?v=6_VTqG-VWZY&feature=channel_page

ik heb nu 2 nummers, chipmunks from hell en prison of consciousness, de 3de en laatste demo heb ik hopelijk deze week af. hij moet nog worden ingezongen, maar ik heb het deze week ook erg druk met centraal examens.

wat vinden jullie ervan?, graag een kritische mening waar ik wat aan heb. complimenten zijn ook welkom :)


, pannekoek!


overzicht:

demo 1 - chipmunks from hell : http://www.youtube.com/watch?v=6_VTqG-VWZY&feature=channel_page
demo 2 - Prison of Consciousness: www.gematria.hyves.nl
demo 3 - Eternal Life : *word deze of volgende week hier gepost!*

Broosje
19 mei 2009, 23:52
Heb je de nummers in iets betere kwaliteit ?
Ik betwijfel of deze clips je nummers eer aandoen...

[edit]
"Your god is not mine" is kwa kwaliteit wel veel beter, en klinkt best wel leuk. In het begin fijne overgang tussen rustig en 'zwaar', leuke weerkerende elementen maar toch aangepast aan het kader. De eerste overgang is echt lekker; de anderen zijn iets minder sterk.
Enige dat me niet zo bevalt is die hoge snerpende klank van de gitaren, maar da's misschien enkel het filmpje.
(of de muziekstijl die me niet zo super ligt ;-) )

Ik zou het in elk geval zeker niet beter kunnen. Chapeau en keep it up!

pannekoek
19 mei 2009, 23:59
Heb je de nummers in iets betere kwaliteit ?
Ik betwijfel of deze clips je nummers eer aandoen...

de youtube versie kan je hetbest in high quality bekijken, momenteel ben ik een iets betere versie aan het uploaden op m'n hyves en youtube. hyves weigert op een 1 of andere manier het nummer en zet hem na 3/4de van het nummer gewoon af. dus ik heb ff snel een clipje gemaakt zodat ik hem op youtube kan zetten.

ik heb niet de allerbeste opname apparatuur en heb ook niet zo heel veel ervaring met het opnemen en mixen. maar ik hoop dat het resultaat een beetje goed is. echt heel veel beter ben ik niet in staat om op te nemen

EDIT: INMIDDELS STAAT HIJ WEER ONLINE OP HYVES

Broosje
20 mei 2009, 00:03
Studio induiken ! :-)
Goed opgenomen en afgemixt denk ik wel dat het heel lekker klinkt

En je bent er toch weer lekker mee in de semi-finals geraakt he. Mooie prestatie :cheerup:

pannekoek
20 mei 2009, 00:11
Studio induiken ! :-)
Goed opgenomen en afgemixt denk ik wel dat het heel lekker klinkt

En je bent er toch weer lekker mee in de semi-finals geraakt he. Mooie prestatie :cheerup:

welke semi finals? :D

Broosje
20 mei 2009, 00:13
welke semi finals? :D

Die met een podium, PA en een publiek he! Is dat niet het belangrijkste ? :-)

(staat toch in de titel van het clipje ? Of ben ik nu weer dom bezig ?)

pannekoek
20 mei 2009, 00:16
Die met een podium, PA en een publiek he! Is dat niet het belangrijkste ? :-)

(staat toch in de titel van het clipje ? Of ben ik nu weer dom bezig ?)

oh je bedoeld dat live optreden :D dat waren de semi finals ja.
we zijn daarbij trouwens doorgegaan naar de finale maar hebben helaas niet gewonnen.

wel hebben we een dvd gekregen met ons optreden erop in redelijk goede kwaliteit, maar ik heb geen idee hoe ik een dvd rip op m'n laptop...