PDA

View Full Version : Vox AC30 head non top boost uit '65



thomastt
19 mei 2009, 15:03
Hoi! Ik vroeg me af hoeveel een AC30 head (grey panel) met originele werkende tremolo footswitch in heel goede staat (trafo's origineel, enkele elco's vervangen ondertussen) uit '65 waard is.
Ik heb al geruime tijd op internet rondgekeken maar er is maar heel weinig te vinden over de waarde van die amp's. Vandaar deze vraag.
alvast bedankt,
thomastt

VanMeekeren
19 mei 2009, 16:24
Nou, ik heb geen idee verder, maar deze zal wel lekker richting de 2000 EUR kruipen. Áls hij niet meer waard is.

the sure thing
19 mei 2009, 20:38
De waarde is wat moeilijk in te schatten. EUR 2.000 is wel een minimum. Het is niet de meest gezochte: dat is de red/copper panel en dan de Top Boost versie, als ik het goed heb begrepen. Dan praat je over EUR 3.000,- of meer.

Maar... Zolang het een JMI produkt is, is het zeker geld waard. Als ie optisch ook in superstaat is, is EUR 2.000 zeker OK. Check zeker ook even wat voor type speakers erin zitten!!!

Als je m wilt kopen: zorg ervoor dat je weet dat de verkoper echt betrouwbaar is, of laat een 2e persoon naar de binnenkant kijken. Met sommige modellen is aan de binnenkant flink geklooid.