PDA

View Full Version : collins gitaren



JurjenYarr
17 mei 2009, 14:34
een topic over het merk 'collins'. voor mensen die er geen ervaring mee hebben (dat kan ik me heel goed voorstellen), het is een 'huismerk' van Musik Produktiv. ik speel nu al zo'n 2,5 jaar op een Roadmaster Deluxe, zeg maar de duurste les paul van het merk. de gitaren worden in korea geproduceerd.
nu vroeg ik mij af of er op dit forum meer mensen zijn die ervaring hebben met dit merk, en hoe erover gedacht word.

guitarkid
17 mei 2009, 15:02
Ik heb wel eens op een Collins Strat gespeeld bij Musik Produktiv. Ze liggen o.a. in de afdeling van de effectpedalen etc. om die fx uit te testen. Nou, ik had gelukkig ook een eigen gitaar mee, want wat waren dat een klere-gitaren...
Ook eens een ES335 kopie geprobeerd... Dank u, niet voor mij. De Les Pauls ken ik verder niet. 'k Was graag positiever geweest, maar kan er niet meer van maken.

Gr. C.

JurjenYarr
17 mei 2009, 16:55
tsja het is jouw mening he xD van mijne is ook weinig over behalve het hout, heb verder ongeveer alles vervangen behalve de brug.. ik vind dat ie lekker speelt, dus het is genoeg voor mij!

guitarkid
17 mei 2009, 19:17
tsja het is jouw mening he xD van mijne is ook weinig over behalve het hout, heb verder ongeveer alles vervangen behalve de brug.. ik vind dat ie lekker speelt, dus het is genoeg voor mij!

Hallo Jurjen.

Het was beslist niet mijn bedoeling om een flauw of ongenuanceerd antwoord te geven, hoor. Ik reageerde alleen op jouw vraag en ik vind het niet zulke goede gitaren. Maar met de nodige updates is hij blijkbaar o.k. voor jou. En daar gaat het om. Je moet je misschien wel afvragen of je voor het totale budget (of misschien wel minder...) dat je nu hebt gebruikt niet een gitaar had kunnen kopen die direct voldeed.