PDA

View Full Version : Cradle Of Filth



SLiPKNOT666
23 maart 2003, 19:45
Zijn er cradle of filth fans??

Mithrandir
23 maart 2003, 19:51
om even in voor jou begrijpelijke taal te praten:

Craddle of filth is poep SHIT, je kut moer.

Mithrandir
23 maart 2003, 19:51
ofzo...

<edit>beetje kinderachtige reactie van me eigenlijk, nou ja, het is al gezegd</edit>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2003-03-23 19:52 ]</font>

nyc-kid
23 maart 2003, 20:32
Hehehe, wie de bal kaatst kan hem terugverwachten zei mijn oma altijd.

Anders Destium
23 maart 2003, 23:38
Ik ben een flinke COF-fan, vroeger kon ik zelfs sommige krijsdingen nadoen :smile:

Als iemand vraagt of er Cradle-fans zijn vind ik het persoonlijk verschrikkelijk kinderachtig om dan de band te gaan afkraken Mithje :wink:

POST DAN NIET!

schaap
24 maart 2003, 09:55
hmm, dus er zijn gewoon nog mensen hier die ik per ongeluk in de pit bij COF kan gaan slaan. (hmmmm, komt lennart ook :grin: )

Fatal Fairytale
24 maart 2003, 15:07
Cradle is een van de beste metalbands, iig in de blackmetal.Die Dani is met zn screams echt vet goed, beetje aan de zieke kant(kan nooit goed voor je stem zijn).
Aan alle lui die Cradle afzeiken, probeer eerst Cruelty brought thee orchids foutloos mee te spelen, dan praten we verder :razz:

Mithrandir
24 maart 2003, 15:22
proberen mee te spelen, man dat kan ik met mijn ogen dicht en 1 hand op mijn rug gebonden....tsss

Electrical Storm
25 maart 2003, 14:17
Hun nieuwe cd is ook vet!! (Damnation and a day)

TheCurtainJesse
25 maart 2003, 18:04
Jonge, die cradle of filth is echt niks.. die hebben nog nooit iemand vermoord!!!

hoofd
25 maart 2003, 18:13
Cradle of Filth is zeker goed, veel respect en waardering voor ze. Zowel muzikaal als tekstueel gezien zijn ze erg goed en vooruitstrevend. Het is jammer dat ze zo "bekend" zijn geworden, hun patches en stickers zitten gesticked op lange nepleren jasjes van 14/15 jarige broekies tussen de slipknot, korn en linken prak patches. Ze verdienen zoveel beter :wink:.

Negative K3 fan
25 maart 2003, 18:43
COF is mie dan ook ommeunig vet 666 grof en satanistisch, bijna net zo bruut en grof als SLIPKNOT, want die gasten zijn egt supah vaaagggjuhzzz.

BLOK182
25 maart 2003, 19:53
Op 2003-03-25 18:43, schreef Negative K3 fan:
COF is mie dan ook ommeunig vet 666 grof en satanistisch, bijna net zo bruut en grof als SLIPKNOT, want die gasten zijn egt supah vaaagggjuhzzz.

hehehehe :smile: Naja COF is niet echt mijn ding, de melodieen / muziek vind ik wel heel aardig, maar dat gekrijs er doorheen...

geertenno
25 maart 2003, 19:56
Ja, het doet mij ook niet veel, maar wat ik echt wannabee vind zijn die t-shirts waar teksten als:'
"Fingered by God" enz. op staan.

Anders Destium
28 maart 2003, 12:57
Op 2003-03-24 15:22, schreef Mithrandir:
proberen mee te spelen, man dat kan ik met mijn ogen dicht en 1 hand op mijn rug gebonden....tsss


Als je behalve de begeleiding (strak) ook de solo's kan op Dusk and her Embrace kom ik je persoonlijk feliciteren, het is namelijk redelijk technisch :razz:

Mithrandir
28 maart 2003, 19:27
ik moet wat bekennen:

ik ken helemaal niks van Craddle of Filth ik heb er in mijn hele leven nog nooit iets van gehoord en het dus ook nog nooit gespeeld. :grin:

Mithrandir
28 maart 2003, 19:52
hmm, heb ff dat nummer geluisterd en ik herzie mijn standpunt dat ik het met mijn ogen dicht en een hand op mijn rug mee kan spelen, maar ik vind het wel walgelijke muziek, ik haat dit soort zang en dat terwijl het instrumentaal best interessant is.

Anders Destium
29 maart 2003, 00:03
Dat is het probleem dat de meeste mensen met COF hebben, ik ging er al van uit dat je de muziek niet kende, want: die zit echt uitstekend in elkaar... Er zijn niet heel veel mensen die dat meespelen, in tegenstelling tot veel middelmatige death en blackmetalbands waarbij de muziek én technisch slecht is én slecht in elkaar zit

Ik vind zelf de zang echt goed bij de muziek passen, dit is denk ik bijna de enige band die dit soort zang KAN en MOET hebben...het past er echt bij!

Phoenix Rising
29 maart 2003, 15:16
Ik WAS fan tot dat ik ze een keer live zag (meer dan 6 jaar gelezen inmiddels) sindsdien vind ik het echt een kut band. Ik was toen ook onwijze In Flames fan maar boehoo :sad: (Jester Race is nog steeds onwijs goed)

A3
29 maart 2003, 19:56
Ik vind black metal in het algemeen niet goed. Het is zeer snelle muziek, maar door de orgeltjes op de achtergrond komt het totaal niet hard over vind ik. Hun zanger kan wel veel met zijn stem vind ik, maar het is niet mijn smaak. Het zijn zeker goede muzikanten.

Een paar dagen geleden heb ik er zelfs overdag een clip van gezien op mtv, wat ik wel raar vond, het was opeens wel een pak minder hard dan vroeger (4 - 5 jaar geleden waren enkele vrienden van mij zwaar fan, maar die hebben intussen ook al afgehaakt)

funlovinme
29 maart 2003, 22:29
Cradle Of Filth, is dat niet de Jostiband van astma-Engeland?

Anders Destium
29 maart 2003, 22:37
Funlovinme, is dat niet die redneck uit hartje Nederland?

funlovinme
30 maart 2003, 00:43
Oei, ik zie wat betrapte pikkies...

hahaha, remember, it's just a forum!

Ok, respect COF (ik vind het gewoon niet zo mooi).

funlovinme
30 maart 2003, 00:45
En trouwens klote dat Arjan je droomgitaar heeft weggekaapt.

Anders Destium
31 maart 2003, 00:52
> Over de gitaar:
Ach, het was dat Signsofzodiac me er op attendeerde, het is niet dat ik hem mis nu ik hem niet heb, het had erg leuk geweest als ik hem had gehad :wink:

> Over COF
Muzikaal zijn ze extreem goed onderlegd, dus kritiek op de band vanwege de extraverte zanger en de constante negatieve publiciteit is vaak volkomen onterecht.

Ik reageerde ook om het een beetje interessant te houden, vaak zijn het smaakkwesties namelijk :smile: Ik heb het op deze topic al een keer eerder moeten zeggen: Download 2 nummers van Dusk and her Embrace en je argumenten voor wat betreft muzikaal niveau zullen verdwijnen. Als je de zang verschrikkelijk vindt, zul je de muziek nooit kunnen waarderen, en dat is meestal zonde bij bands... Ik weet niet of je de eerste Dream Theater CD kent, maar dat is een goed voorbeeld :smile:
wie kaatst...

funlovinme
31 maart 2003, 09:47
Het is ook zo dat ik alleen de zang van COF niet mooi vind; muzikaal is het super. En ik hou ook niet zo van die clips met scheermesjes en clit-piercings, maar dat heeft niets met de muziek te maken.
De eerste cd van Dream Theater... ik heb alleen Images &amp; Words, Falling into Infinity en Scenes From A Memory II. Maar eerlijk gezegd vind ik DT instrumentaal ook interessanter dan qua zang. Wordt een beetje ambatant na een paar nummers.

Mithrandir
1 april 2003, 16:36
Heb ff wat meer gedownload van CoF en ik moet zeggen dat ik het eigenlijk behoorlijk gaaf vind ook al hou ik niet van dit soort zang. Ik zou er bijna fan van worden :smile:

Swan
2 april 2003, 14:07
vond ze vroeger erg goed
damnation and a day is nix...erg coupletje refreintje coupletje refreintje opbouw van 4 min....waar zijn de nrs met bijzondere opbouw van 11 min. gebleven?

Soulflyhigh
7 april 2003, 14:02
Ik vind de muziek wel lekker van COF maar die zang blijft walgelijk :sad:

Groetjes Soulflyhigh :smile: