PDA

View Full Version : Happy to meet you......!



vederlicht
16 mei 2009, 15:55
Hallo liefhebbers,
Ik ben Han en gezien mijn bouwjaar (1946) speel ik al heel lang gitaar. Eerst in 1958 begonnen met een banjo in een bandje. Gitaren werden nog niet alom gebruikt. Veel optredens in het land, meegedaan aan talentenjachten, bijna op T.V.Toen gingen we echter over op elektrische gitaren en toen ging het T.V- optreden niet meer door. Die kleine jochies met banjo's vonden ze leuker.
Het was in de tijd van de opkomst van de Blue Diamonds. Ook nog mee opgetreden toen ze nog een eigen drummer hadden.
Tot enige jaren geleden in Bands gespeeld. Daarnaast eigen Nederlandse liedjes gemaakt met zelf gecomponeerde melodieën. Vroeger daarmee 2 talentenjachten gewonnen met als prijs een proefopname bij Phonogram.
Dat durfde ik toen niet. De gitaar (en piano) is altijd mijn hobby gebleven.
Nu ben ik met pensioen en blijf ik wat hangen op het zelfde niveau. In een band werk je ergens voor, trek je je op aan elkaar en leer je van elkaar. Nu heeft mijn vrouw alles van mij wel gehoord ( muzikaal dus!)
Op dit forum hoop ik wat inspiratie op te doen en wie weet....maak ik een nieuwe muzikale start.
( Eko 12 snarig/ fenderF75 Dreadnought- te koop op marktplaats en een handgebouwde Hopf uit 1971)

Harry
18 mei 2009, 10:29
welkom Hans! Jammer dat je het toen niet hebt door kunnen zetten, maar het is nooit te laat. Frank Kraaijeveld van de Bintangs is ook van jouw leeftijd, en die heeft ook net weer een nieuwe cd uitgebracht!