PDA

View Full Version : Betaling Warmoth



Hendriks
16 mei 2009, 15:01
Even een Noob vraag. Ik denk er over een hals te bestellen bij Wartmoth , nu doe ik alles met Paypal , ik heb geen creditcard en ga ik ook niet aanschaffen.
Warmoth accepteerd geen Paypal , hoe kan ik wel betalen, met een internationale overschrijving? Ik heb hier geen ervaring mee.
Dus als er iemand is die mij hier meer over kan vertellen.

Orpheo
16 mei 2009, 15:21
via fax fax je je creditcard gegevens door, of je mailt het in 4 stukken, of meer, wat jij wilt. doorbellen kan natuurlijk ook. is imho wel het makkelijkst. Zo heb ik 't gedaan, en nu, 2,5 jaar later, gaat dat nog steeds perfect, en geen gekke dingen afgeschreven vanwege phishing.

wat ook kan is dat je hun iban en bic nummer vraagt, en het zo overmaakt. creditcard is echter zoveel makkelijker.

Nico2
16 mei 2009, 15:26
Toen voor het eerst bij thomann bestelde een paar weken geleden heb ik dat via internationale overschrijving gedaan, ik kreeg een mailtje met alle bank gegevens er in. Ging allemaal heel soepel.

de_stoffel
16 mei 2009, 15:28
Toen voor het eerst bij thomann bestelde een paar weken geleden heb ik dat via internationale overschrijving gedaan, ik kreeg een mailtje met alle bank gegevens er in. Ging allemaal heel soepel.

Thomann is binnen Europa dat is niet zo moeilijk. Maar Warmoth is als ik mij niet vergis Amerika en dat gaat wat moeilijker en langzamer (heb ik althans gehoord...) én er komen nog eens extra transactie-kosten bij kijken.

Orpheo
16 mei 2009, 15:30
Thomann is binnen Europa dat is niet zo moeilijk. Maar Warmoth is als ik mij niet vergis Amerika en dat gaat wat moeilijker en langzamer (heb ik althans gehoord...) én er komen nog eens extra transactie-kosten bij kijken.

mee eens. maar het kan allemaal, no problemo.

zjanke
16 mei 2009, 15:31
Kijk even of iemand die je kent met zijn creditcard wil betalen. betaal jij hem gewoon contant. Opgelost :cheerup:

Geoffrey
16 mei 2009, 15:53