PDA

View Full Version : Fulltone CFV-2



the feable
16 mei 2009, 13:25
Fulltone heeft de Choral Flange vernieuwd:

De Fulltone CFV-2 deze versie is veel uitgebreider en beschikt oa over een vibrato! Veel kan ik er nog niet over vinden, maar hij staat wel al op de thomann site. Weet iemand er meer over lijkt me een te gek pedaal!!

http://www.fulltone.com/cfv-2.asp
http://www.ballewsmusic.com/v/vspfiles/photos/Fulltone-CFV-2-2T.jpg

Mitch
16 mei 2009, 14:26
Zou verdomme tijd worden. De OCD kreeg de ene revisie na de andere, maar één van zijn zwakste producten bleef jarenlang ongewijzigd. :???:

Yek1
16 mei 2009, 14:34
Zwakste? De ChoralFlange is prachtig, zowel als chorus, leslie en flanger.

Aimé
16 mei 2009, 14:38
hooooo interessant interessant :)

Mitch
16 mei 2009, 14:51
Zwakste? De ChoralFlange is prachtig, zowel als chorus, leslie en flanger.
Ik vond het al nooit veel soeps en toen we 'm op de laatste pedalendag/modulatie meeting op de pijnbank hadden bleek ook weer waarom. Redelijke chorus met weinig diepte, wat schelle flanger en verdomd kritisch qua bediening (en voor de duidelijkheid: ik ben een DMM gewend).
Ieder het zijne, maar ik vind de ChoralFlange echt één van de zwakste pedalen van Fulltone. Laten we hopen dat V2 een stap vooruit is.

the sure thing
16 mei 2009, 22:18
Ieder het zijne, maar ik vind de ChoralFlange echt één van de zwakste pedalen van Fulltone. Laten we hopen dat V2 een stap vooruit is. +1. Ik hoop dat ze met de 2e versie VEEL veranderd hebben. Zelfs het anders lovende harmony central was redelijk negatief over de Choralflange.

ieme
17 mei 2009, 12:46
ben benieuwd ga em zeker checken als ik in de gelegenheid ben...

vinni
18 mei 2009, 00:19
De nieuwe versie is, als het goed is, net een week verkrijgbaar. Tenminste in de US of A.

Ik zou nou ook niet echt het minste pedaal willen noemen.
Heb V1 ook getest maar met humbuckers vervormde het pedaal.
De nieuwe versie moet meer headroom hebben.
Zodra die er is zal ik'm zeker testen!

Vinni