PDA

View Full Version : Almansa 401 inruilwaarde?



BosaBoss
15 mei 2009, 18:32
Ik heb een Almansa 401 op de kop kunnen tikken en het is wel een leuke gitaar, klinkt goed, maar ik zou eventueel toch liever een 434 kopen. Wel enkel als ik nog een degelijk bedrag zou krijgen voor deze 401.

De winkel heeft al bevestigd dat ze hem zouden overnemen, afhankelijk van de staat (die is zeer goed, behalve de snaren) en ook alleen als ik een andere bij hen koop. Ze konden er telefonisch echter geen prijs op plakken.

De gitaar heeft één of twee heel lichte krasjes, is geen twee jaar oud en ziet er echt nog heel goed uit. Iemand een idee wat ik daar nog voor terug krijg in de winkel? Kost nieuw ongeveer 315 euro, gemiddeld.

Eko
15 mei 2009, 20:50
Onderhands verkopen zal beter zijn. Ik denk dat je er minder voor krijgt dan 70% van de nieuwprijs. Eerder 50% denk ik zelfs. De winkel zal hem weer moeten proberen te verkopen. Die kan niet meer vragen dan 70% van de nieuwprijs. Er zal dan toch ergens winst gemaakt moeten worden.

BosaBoss
16 mei 2009, 13:50
Ik krijg er inderdaad veel te weinig voor. Zal hem zelf proberen te verkopen of misschien houd ik hem zelf wel.

Bedankt voor de info.