PDA

View Full Version : John Doe's Revenge 13 Juni Melkweg!!!



Tristan
15 mei 2009, 13:03
Yeah!

We zijn dus (als enige nog overgebleven GN band?) door in The Next Stage competitie en spelen Zaterdag 13 Juni de regiofinale van Noord Holland in de Melkweg te Amsterdam.

We hebben deze keer echt support nodig aangezien er vanaf een uurtje of 18.30 12 bands spelen die avond en uit de 6 door publieksstemmen hoogst eindigende bands wordt 1 winnaar gekozen door een jury.
Verder worden alle drie of vier hoogst eindigende bands ook uitgenodigd voor meerdere showcases in Belgie.
Met jullie hulp denk ik dat we wel een goede kans maken en dat zou betekenen dat we doorgaan naar de Grote Finale (ik geloof in de AB te Brussel) Belgie v.s. Nederland.
Dus kom even kijken! :)

info:
John Doe's Revenge
Zaterdag 13 Juni Melkweg Amsterdam vanaf 21.50 uur
damage 12 euro

pm voor kaartjes, of stuur even een mailtje naar info@johndoesrevenge.com

Thanks! :)
Tristan

Tristan
20 mei 2009, 07:22
BUMPje

Nog ongeveer 3 weken... :)

jaspie
21 mei 2009, 20:57
ik ben er wel die avond want een band van een vriend van me speelt ook in de finale.

Tristan
22 mei 2009, 07:29
Ah, cool, welke band? :)

Staon
22 mei 2009, 16:00
Ik zal er niet zijn in de Melkweg, maar wel zeker op Beeckestijn (ik zit toch altijd de hele dag bij het Irrational Library podium xD). Maar wat is het dat jullie niet op de mainstage staan? Dat leek me wel te verwachten, zeker na bevrijdingspop (toffe gig trouwens =]). Khad jullie reeds eerder een keer gezien in de Flinty's en toen was ik best wel impressed, dus ik had eigenlijk wel verwacht dat jullie de mainstage zouden doen op Beeckestijn. In plaats van Sweet Empire (wat dan weer uit mijn dorp komt, en waar ik niet zo over te spreken ben)

In ieder geval, succes ;)

Les Paul R8
22 mei 2009, 16:03
Ik ga in ieder geval mijn stinkende best doen om er weer bij te zijn. In Amstelveen vond ik jullie erg goed en ook een terechte winnaar!

Tristan
22 mei 2009, 23:52
Ik zal er niet zijn in de Melkweg, maar wel zeker op Beeckestijn (ik zit toch altijd de hele dag bij het Irrational Library podium xD). Maar wat is het dat jullie niet op de mainstage staan? Dat leek me wel te verwachten, zeker na bevrijdingspop (toffe gig trouwens =]). Khad jullie reeds eerder een keer gezien in de Flinty's en toen was ik best wel impressed, dus ik had eigenlijk wel verwacht dat jullie de mainstage zouden doen op Beeckestijn. In plaats van Sweet Empire (wat dan weer uit mijn dorp komt, en waar ik niet zo over te spreken ben)

In ieder geval, succes ;)

Thanks!
Tsja, Bevrijdingspop was de enige gig die we kregen eigenlijk, en Irrational Library op Beeckestijn stond al eerder...
Grote podium of Oxy podium had voor ons ook wel gekund, misschien een andere keer... :)
Tot Beeckestijn dan! :)

Tristan
22 mei 2009, 23:54
Ik ga in ieder geval mijn stinkende best doen om er weer bij te zijn. In Amstelveen vond ik jullie erg goed en ook een terechte winnaar!

Thanks man! Zou tof zijn als je er weer bij bent, hopelijk gaan we er dan weer met de eerste plaats vandoor (je weet het nooit natuurlijk)... :D

jaspie
23 mei 2009, 21:13
Ah, cool, welke band? :)

flavoured. Uiteraard ben ik ook erg benieuwd naar JD' revenge.

Tristan
24 mei 2009, 14:30
FlavouRed, die zaten in een andere ronde dan wij, ze maken een beetje Funky muziek geloof ik?
JD' revenge, die komen niet hoor... ;) :D

Nellyrocks
25 mei 2009, 11:09
Ik werk op BP dus je krijgt het weer met me aan de stok Tris. Gaat dus wel inhouden dat ik niet mee ben naar Amsterdam.

Tristan
25 mei 2009, 11:49
Damn, je zal het maar druk hebben... :)