PDA

View Full Version : Nieuw multi-effect pedaal gekocht: Boss GT8



Paultje-k
15 mei 2009, 12:12
Overgekocht van de gitarist van m'n broers band...... was er nooit zo'n liefhebber van, maar nu ik steeds meer into de experimentele muziek ben gaan raken en ik gek ben op effectmaniakken als Muse, RATM en QOTSA... etc. leek het me toch handig zo'n ding aan te schaffen

Een ruimteschip bedienen is nog makkelijker!! maar ik kom er wel uit hoop ik! :dontgeti:

Zit momenteel op stage dus jat effe een plaatje van google


http://www.patchmanmusic.com/BossGT8.jpg

Edit: Toch effe ander plaatje gezocht.. die andere was wat groot :D

Tim..
15 mei 2009, 14:29
gefeliciteerd met je aankoop;)

ik heb hem zelf ook al zo'n 1,5 jaar denk ik, maar nooit de moeite genomen om hem echt goed te leren bedienen. Daarnaast heb ik ook het idee dat de Wah echt heel slecht is, alsof de tone opeens omslaat op één punt ipv netjes geleidelijk.

Maar goed, misschien is dat ook wel gewoon in te stellen:soinnocent:

succes!

iWishmaster
15 mei 2009, 14:36
Allereerst; gefeliciteerd met je aankoop. Ik heb er zelf ook 1 gehad, zijn veel leuke dingen mee te doen!


Daarnaast heb ik ook het idee dat de Wah echt heel slecht is, alsof de tone opeens omslaat op één punt ipv netjes geleidelijk.

Maar goed, misschien is dat ook wel gewoon in te stellen:soinnocent:

succes!

De wah IS helaas ook erg slecht, daar valt wel wat aan te verbeteren, maar het blijft jammerlijk vond ik. Zelfde geld voor de phaser vond ik. Chorus en delay zijn dan weer erg goed!