PDA

View Full Version : Marissa Nadler



Joey Handsome
14 mei 2009, 23:37
Voor de mensen hier die ook wel in Jesse Sykes en Emily Jane White enzo zitten... Ik was blij verrast dat ze komt, want want die lekkere spacende folk singer/songwriter troep komt ook niet zovaak echt iets opzienbarends. Maar goed, nu dus drie shows van Marissa Nadler.

De belangrijkste twee in ieder geval 1 juni in de kleine zaal van Paradiso voor maar een tientje. De dag erna in de Ekko in Utrecht. Ik ga er bij één van de twee of misschien wel allebei bij zijn, want ik vind haar heel erg goed.

Hier ff een liedje. (http://www.youtube.com/watch?v=3aHy8foIM9M)

hoofd
15 mei 2009, 00:15
Ha, volgens mij heb ik laatst een album van 'r gedownload, zal 't zo even luisteren en als 't chill is ga ik wel naar d'r Paradiso optreden.

hoofd
15 mei 2009, 00:17
Ze is wel lelijk zeg, de tering, wat een rotkop..

http://www.heebmagazine.com/files/photos/94/large/1248.jpg

Brrrrrrrrrrr, d'r muziek moet dan maar beter wel heeeel erg goed zijn!

Joey Handsome
15 mei 2009, 00:52
Ja, dat is wat je voor een tientje krijgen kan hè. Maar dat stemmetje maakt een hoop goed hoor, zeker weten.

hoofd
15 mei 2009, 00:59
Ja, ik zit 't nu te luisteren, maar ik vind 'r eigenlijk net iets te kwelerig.. Ik krijg een beetje het gevoel dat ze geen drugs gebruikt. Ze doet me denken aan Hope Sandoval, alleen hoor je bij Sandoval en Mazzy Star sowieso dat er een flinke lading geestverruimende middelen bij het creatieve proces aanwezig zijn geweest. Nadler klinkt meer alsof ze in een klooster is opgegroeid en het daar wel mee eens is. Maar goed, neemt niet weg dat ik er best een avond naar kan luisteren en biertjes bij kan drinken tot we eruit geflikkerd worden.. :D

Ik zal tegen die tijd 's ff kijken hoe de financiën ervoor staan, het zal toch niet uitverkocht raken.

DeiDRagonas
15 mei 2009, 01:02
Mooi hoor... Doe je vriend anders een concertkaartje cadeau. En dan met jullie roze t-shirtje aan op t toilet heerlijk van elkaars sterretje een rondje maken. Wat een slaapverwekkende gaymuziek.. En dan ziet ze er ook nog zo uit! Mja, smaken verschillen natuurlijk...

;)

Joey Handsome
15 mei 2009, 01:10
Ik vind het prachtig, goed veel galm erover. Ik hou wel van dat dromerige sfeertje. Hope Sandoval vind ik helaas geen mooie stem hebben. Uitverkocht zal het niet zo snel raken denk ik. Moet ook nog even kijken hoe het voor die tijd zit, want als ik met m'n nieuwe baan moet beginnen die dag erna, dan wordt het voor mij het onvermijdelijke alcoholvrij. :makeup: Zuur, maar de tijd van de zes maanden vakantie is helaas een beetje over. Maar goed, we zien wel.

@ Ragonas

We kunnen niet allemaal stoere mannen zijn!

TimmU
15 mei 2009, 01:14
Ja, die Joost word een brave borst. Zout toch op man, zuipen doe je toch wel.

hoofd
15 mei 2009, 01:26
Ik vind het prachtig, goed veel galm erover. Ik hou wel van dat dromerige sfeertje. Hope Sandoval vind ik helaas geen mooie stem hebben.

Hope Sandoval geen mooie stem? Mafkees.. Ze heeft zo'n lekker geil kinderstemmetje, net zoals die chick van The Cranes. The Cranes spelen trouwens 25 mei in Paradiso voor 8 euro, ik ben echt heftig aan het twijfelen waar ik heen zal gaan.

Dat dromerige sfeertje en de reverb hou ik ook wel van, maar op de een of andere manier krijg ik er een 'net niet' gevoel bij.. Maar ik heb het ook weer afgezet en The Pierces opgezet omdat ik zo ga masturberen. Ik ben nu trouwens weer een stapel folk/singer-songwriter rotzooi aan 't downloaden, gewoon willekeurig namen die last.fm mij aanraadde bij verschillende artiesten in de download gezet, als er wat moois bij zit zal ik 't je laten weten, liefje. :ok:


@ DeiDragonasi met sambal: je hebt gewoon een kakhoofd, mafkees, ga toch lekker paaseieren schilderen met je kleine kippekutje.

DeiDRagonas
15 mei 2009, 01:37
@ DeiDragonasi met sambal: je hebt gewoon een kakhoofd, mafkees, ga toch lekker paaseieren schilderen met je kleine kippekutje.

:seriousf: :seriousf:

Grtn!

Joey Handsome
15 mei 2009, 21:39
Hope Sandoval geen mooie stem? Mafkees.. Ze heeft zo'n lekker geil kinderstemmetje, net zoals die chick van The Cranes. The Cranes spelen trouwens 25 mei in Paradiso voor 8 euro, ik ben echt heftig aan het twijfelen waar ik heen zal gaan.

Dat dromerige sfeertje en de reverb hou ik ook wel van, maar op de een of andere manier krijg ik er een 'net niet' gevoel bij.. Maar ik heb het ook weer afgezet en The Pierces opgezet omdat ik zo ga masturberen. Ik ben nu trouwens weer een stapel folk/singer-songwriter rotzooi aan 't downloaden, gewoon willekeurig namen die last.fm mij aanraadde bij verschillende artiesten in de download gezet, als er wat moois bij zit zal ik 't je laten weten, liefje. :ok:


@ DeiDragonasi met sambal: je hebt gewoon een kakhoofd, mafkees, ga toch lekker paaseieren schilderen met je kleine kippekutje.

Ja laat maar horen. Al heb ik het zelf ook wel eens gedaan op last.fm. Een hele hoop van die zooi geluisterd. Het luistert nauw bij die zooi. Ik heb dat echt bij die stemmen, die moeten gewoon echt lekker in het gehoor liggen. Bij die Nadler had ik dat gelijk, echt super mooi en van mij hoeft het niet altijd een doorrookt viswijf te zijn en Sandoval, tja, ik trek het niet.
Wat is Cranes dan? Zegt me ver weg wel wat, maar gaat geen belletje rinkelen. Ik zou als ik jou was gewoon naar MBV gaan, dat wordt keihard.

hoofd
16 mei 2009, 13:04
The Cranes zijn VET! Jaren 80, Brits, liefelijk kinderstemmetje, gitaarpartijen verzuipend in de reverb en shit, postpunk en ook een beetje folky.. Moet je echt uitchecken!