PDA

View Full Version : gitaarles gezocht (Hoofddorp)



kingyellow
14 mei 2009, 22:20
Kennen jullie iemand die gitaarles geeft in Hoofddorp?
Of geef je zelf les, laat het aub even weten!
Groetjes Rene

Tjaard
14 mei 2009, 22:47
Paul Scheepmaker, ff via Google zoeken ... zit wel vrij vol dus je zal waarschijnlijk even geduld moeten hebben voor je terecht kan. Zit in de buurt van Floriande.

kingyellow
15 mei 2009, 18:44
Ja klopt die Paul Scheepmaker die ken ik.
maar zoek eigenlijk meer iets in de prive sfeer!

marhoog
18 mei 2009, 14:56
Ik ga zelf op les bij Paul Scheepmaker.. Sta op de wachtlijst en wordt volgens hem na de school vakantie. :cheerup:

Geloof dat Eddy van den Heuvel ook gitaar les geeft in Hoofddorp en denk dat je ook bij Pier K gitaarles kan volgen..

kingyellow
18 mei 2009, 17:01
Heb zelf altijd les gehad van particulieren en dat bevalt me eigenlijk
heel goed!
deze mensen hebben doorgaans toch iets meer tijd voor je
en heb niet het gevoel dat ze met zo weinig mogelijk inspanning
zoveel mogelijk geld aan je willen verdienen!

Malesc
22 mei 2009, 10:27
Ik reageer even; woon wel een tikkie ver weg, in Amsterdam (maar wel goed bereikbaar, want vlak achter WTC). Wie weet kan ik je verder helpen. Je hebt iig PM :-)

kingyellow
23 mei 2009, 06:53
Hoi Malesc
Heb even op de tomtom gekeken maar word me
toch net even te ver. 22 km / 26 min.
Jammer ,Maar bedankt voor het aanbod
Groetjes Rene

Malesc
23 mei 2009, 08:18
Ok, geen punt. Succes met verder zoeken :) !

kingyellow
16 juni 2009, 17:11
Heb reeds een slachtoffer gevonden!!:strat:

jolanda
17 augustus 2009, 20:40
hoi kingyellow

Ik ben ook op zoek naar zo iemand als jij hebt gevonden. Kun je ons wellicht in contact brengen. Mijn dochter en man willen graag samen leren spelen. Alvast bedankt

kingyellow
19 augustus 2009, 19:17
Je hebt PM!!

knabuw
24 september 2009, 10:35
Ook ik ben op zoek naar gitaarles in H'dorp voor onze zoon Daniël (10jr.). Een persoonlijke benadering in de les vind ik ook belangrijk, helaas zijn de leskosten dan meestal behoorlijk hoog. Dus info is van harte welkom! bvd Ellen

marhoog
13 oktober 2009, 14:02
Kom ik toch weer terug op paul Scheepmaker terug.
Past zijn lessen per persoon aan op waar hun eigen intresse ligt en wat het niveau van de leerling is.

Randy Gitaarles
9 november 2009, 09:51
Hallo Gitaar liefhebbers

Het laatste bericht is alweer een paar maanden geleden, maar ik wilde toch even melden dat ik sinds een aantal jaren gitaarles geef in Nieuw-Vennep. Zowel elektrisch als akoestisch.
Je kan Googlen voor meer info over mij op Randy Pears of als je vragen hebt of details wilt weten over de lessen, kun je mij gerust een mailtje sturen. Wellicht tot horens!

Gr
Randy