PDA

View Full Version : GARY MOORE naar Guitarnight Amsterdam!



rockandrolling
13 mei 2009, 13:29
Zojuist in de mailbox:

Op 29 augustus staat de Amsterdamse Heineken Music Hall volledig in het teken van gitaarhelden. Die dag zullen enkele gitaarhelden tijdens de Rock 'n Roots Guitarnight opeenvolgend het podium van de muziekhal beklimmen.

Absolute publiekstrekker is de legendarische rockgitarist/zanger Gary Moore, alom beschouwd als één van ‘swerelds meest bekwame gitaarhelden. Bij het grote publiek voornamelijk bekend van zijn wereldhits als “Still Got The Blues” en “Oh Pretty Woman”. Voordat hij aan zijn imposante en voornamelijk op bluesmuziek gebaseerde solocarriëre begon brak hij al internationaal door als hardrockgitarist in de bands Skid Row, Collosseum II en Thin Lizzy. Gary Moore schreef in de Thin Lizzy periode al enkele onsterfelijke rockklassiekers.

Ook zal gitaarheld Jan Akkerman met zijn band het podium beklimmen. Akkerman kan onomstotelijk beschouwd worden als de grootste gitarist uit de Nederlandse pop- en rockgeschiedenis. Na zeer succesvolle tijden als leadgitarist in de Nederlandse beatgroep Brainbox, brak Akkerman in de vroege jaren zeventig wereldwijd door als begenadigd gitarist van de band Focus, waarmee hij in korte tijd enkele wereldhits scoorde en zijn naam definitief vestigde als één van ‘s werelds beste rockgitaristen.

Momenteel wordt er gewerkt aan de toevoeging van nog 1 special guest.

De Rock 'n Roots Guitarnight brengt wereldtoppers en houdt het voor de bezoeker (in deze tijden!) betaalbaar: kaartjes voor dit unieke gitaarspektakel kosten € 39,- (ex. servicekosten).

------------------------

Let op! Voor dit concert bent u niet verplicht tot het kopen van een kaartje via internet maar kunt u gewoon naar de bekende voorverkoopadressen. Indien u op tijd komt bent u dus gewoon verzekerd van een kaartje!

Rock ’n Roots Guitarnight met o.a. Gary Moore, Jan Akkerman

29 Augustus 2009 – Heineken Music Hall, Amsterdam
aanvang: 20.00 uur
www.rock-n-roots.nl

De voorverkoop start aanstaande zaterdag 16 MEI om 10.00 uur door Ticket Service via de grotere postkantoren, de grotere Free Record Shops, VVV’s en GWK’s, 0900-3001250 (45 ct.p.m), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.

NightFox
13 mei 2009, 16:28
wauw lijkt me vet.
Ik wil Gary Moore altijd nog eens zien.

rockandrolling
11 juni 2009, 16:52
wauw lijkt me vet.
Ik wil Gary Moore altijd nog eens zien.

Yeps, ik ook!

En Akkerman schijnt een special guest uit te nodigen voor een stukje bluesrockspektakel.. Dat belooft wat! Ik gok zelf dat het Ruben Hoeke is, dan komt dat spetterende gitaarwerk wel in orde!