PDA

View Full Version : Ibanez V 105 SJP NT



slyse
12 mei 2009, 16:45
Hallo,


Ik had een vraagje wat jullie van de gitaar: Ibanez V 105 SJP NT vinden.

Dit omdat ik deze naar alle waarschijnlijkheid die gitaar wil gaan kopen.
Ik speel nu op (Vindt Ik.) een speelgoed gitaar, van rond de €50,-.

Dus het zal al gauw een verbetering zijn :).
Maar nu wil ik dus graag weten of deze gitaar wel goed is.

Superstick
13 mei 2009, 13:45
Beste,

Zelf speel in nog niet zo lang. Ik ben echter van mening, dat je vooral zelf zal moeten proberen. Ga naar een mooie grote winkel met een budget, en ga gewoon proberen! En als je dan een gitaar vindt die lekker speelt én ook nog eens leuk klinkt, dan is het toch in orde? Jij moet de gitaar fijn vinden spelen en goed vinden klinken, niet anderen!

Mvg,

Dirk-Jan (ja ook ik heet zo)

slyse
13 mei 2009, 14:33
Ja natuurlijk is het zo dat ik hem zelf lekker moet vinden spelen.

Maar als mensen die de gitaar al hebben. Mij misschien kunnen tippen over waar ik op moet letten bij de aanschaf van die gitaar. Dan is dat natuurlijk altijd mooi meegenomen.

Blend
13 mei 2009, 14:55
Ik weet niet wat je budget is, maar voor een 350 euro heb je een héle fijne gitaar van Ibanez, een semi-jumbo model. Klinkt erg goed, is nog mooi ook :lovelove:

Linkje (http://www.feedback.nl/?b=AEL40SRLV&a=)

LaurentB
13 mei 2009, 15:01
Ik wou alleen dat ze eens iets deden aan die naamgeving bij Ibanez, het is niet uit elkaar te houden met die ellenlange typenummers.

Blend
13 mei 2009, 16:08
Inderdaad. Waarom niet gewoon namen ipv cijfertjes? Zo onpersoonlijk :seriousf:

slyse
15 mei 2009, 12:00
@ Blend.

Dat is toch iets te duur voor mij. Mijn maximale budget ligt toch wel op de €200,-.

Dan zou ik dus uitkomen op een: Tanglewood TW 28 CSG
Deze vind ik persoonlijk mooier dan de Ibanez.

slyse
20 mei 2009, 11:31
Maar heeft iemand ook ervaring met de Tanglewood die ik hierboven beschreven heb?. Of met een Tanglewood in het algemeen.