PDA

View Full Version : Brunetti 059



Misery Signals
12 mei 2009, 11:45
Ik heb voor mijn JVM een Brunetti 059 redface te ruil aangeboden gekregen. Ik ken de EVO XL wel van sound maar de 059 dus niet. Hoe verhouden de twee amps zich tov elkaar (ze lijken erg gelijk) van gain, mogelijkheden en hoe is de 059 tov schijnbare concurrenten Mesa Recto enz?

De ruil zou mijn splinternieuwe Marshall JVM head met case en gebruikt Marshall Mode four cab zijn tegen die head met een Rocktron Intellifex blackface in de rack unit erbij...

Interessant?

MS

sjaak1990
12 mei 2009, 13:15
Ik ken alleen het nieuwe model 059 en ga ervan uit dat de rode er qua sound op lijkt. Het nieuwe model is 1500 euro.
Ik vond de 059 (nieuwe model dus) veel beter klinken dan een JVM. Wel heel erg Marshall achtig, heel open alleen met meer definitie en meer druk en niet de sound die ik net niet vind van de JVM. De oude 059 is lijkt mij wel minder waard dus ik denk dat er toch teveel van jouwn kant komt.
ZoŽn rocktron is ±150 euro en Marshall heeft altijd een stevige 2e hands waarde. En jij doet er een cab en case bij wat mij dan veel lijkt voor het oude model 059.

Misery Signals
12 mei 2009, 15:12
De nieuwe heb ik nog niet voor minder als 1900 gezien? Waar staat ie voor 1500? Ik ga proberen de heads 1 op 1 te ruilen.

MS

sjaak1990
12 mei 2009, 15:45
http://www.maxguitarstore.com/store/index.php?productID=3334
De nieuwe voor 1500, 1 op 1 ruil lijkt mij eerlijker.

Misery Signals
12 mei 2009, 19:10
De man is net weg, hij baalde en ik ook eigenlijk...
Ik was mss zelf beter naar hem thuis gegaan omdat ik zijn amp niet kende en hij die van mij wel, ik heb hem niet genomen... De clean klinkt prachtig vol en open, de twee andere kanalen kreeg ik met de beste wil van de wereld en 100 shift opties niet opengebroken... Ze hadden beter boosts ipv cutswitches gestoken...
Soit weeral geleerd bij zo'n ruildeals.

MS

sjaak1990
12 mei 2009, 21:25
Dat is jammer!
Wat bedoel je met niet opgengebroken? Dat ze te dichtgesmeerd zijn? Het nieuwe model vond ik erg open klinken, heb hem door een greenback cab geprobeerd en vond het echt heerlijk. Scheurde als een hotrodded marshall alleen beukte meer.