PDA

View Full Version : Blackheart heeft het helemaal gehad!



TimmU
11 mei 2009, 16:08
Gitaarnetters,

ik heb , net als vele anderen, zo'n klein schattig Little-giant topje van Blackheart. Nu issie alleen stuk!

Als ik het volume hard zet , dan hoor ik meer ruis, en als ik de schakelaar van 3 naar 5 watt tuimel, dan hoor je ook de welbekende plop. Ik hoor alleen geen gitaargeluid meer. Als ik op V1 tik hoor ik niks(met een potlood uiteraard). De EL84 heb ik verder niet aangezeten. Wel heel irritant, ik haal dat ding is uit het stof omdat ik vanavond een kleine gig heb , en nu doettiehetnietmeerrrrr.
Kan het aan de input liggen? Ik zag dat ie op de printplaat gesoldeerd zat, is dat een beetje makkelijk te verwisselen met een input uit een andere amp? ik heb nog wel een input die ik niet gebruik op een amp zitten, en die kan ik altijd nog vervangen later.

DaveItUp
12 mei 2009, 09:00
Waarom ga je niet terug naar de winkel waar je 'm gekocht hebt?

Mufftin
12 mei 2009, 09:21
omdat die hem denk ik niet lang kan missen omdat die hem nodig is voor een gig... En dat hij hem waarschijnlijk niet in NL heeft gekocht?

zeppo
12 mei 2009, 10:01
TimmU,

neem even contact met mij op: wellicht kan ik je hiermee helpen.
mijn 06 zit in je PM.

Jan

Ferraririk
12 mei 2009, 11:25
ja, maar nu heeft hij hem niet meer nodig voor die gig, wel handig als ie gerepareerd is , dat wel

TimmU
12 mei 2009, 12:54
Ach, gig ging best goed. Ik heb die Blackheart bij de Feedback gekocht(Rotterdam), dus das een eindje weg. Ik ga ff contact opnemen met ons Zeppo!

Ferraririk
12 mei 2009, 13:07
Hmm Feedback heeft blackheart sinds wanneer?

Heynis
12 mei 2009, 13:16
Ze stonden in het wintermagazine van 2008, maar waren daarvoor ook al te krijgen daar.

Nellyrocks
12 mei 2009, 13:25
Ach, gig ging best goed.

Waar moest jij spelen dan gisteren.
Je bent toch niet vreemd aan het gaan in de Flapcan toch? :sneaky:

TimmU
12 mei 2009, 20:13
Met Hanning en Youri en al!

Nellyrocks
13 mei 2009, 09:12
Met Hanning en Youri en al!

Vuile slet.

Is het een beetje leuk daar? De Stiels was heel leuk. Rom was er niet.

TimmU
13 mei 2009, 14:00
Superofftopic. Dan is het altijd een stuk vrijer hé!

On topic: Gisteren Zeppo even gesproken. Ga nu ff een bandgenoot van hem een PM'etje sturen, dat is een soort Blackheart-guru geworden. Ik had het er nog even over in de Music Maniacs gisteren .


Trouwens, ook de Vox Nighttrain daar even uit de verpakking mogen halen. Op een Bogner 4x12 gezet, midden in de winkel, en even goed opengedraaid. Tof bakkie is dat zeg! Veel mensen zeggen dat ie op een Tiny Terror lijkt , dat doet ie ook wel qua lay-out , maar qua geluid zéker niet. High-gain ga je er niet uithalen , wel prachtige ,volle crunch die niet zo lelijk word bij hogere gaininstellingen, en een prachtige romige clean. Genieten! Die komt hier binnenkort ook te staan.