PDA

View Full Version : Rammstein 6 december Gelredome Arnhem



Bl44t44p
11 mei 2009, 14:39
Joepieee, na te lange tijd komen ze eindelijk weer naar Nederland :)

6 december is het zover, in Gelredome te Arnhem. Voorverkoop start 12 juni om 10.00.

Tevens komen ze in de zomer met een nieuwe single en in het najaar met het nieuwe album, dus hebben we nog iets om naar uit te kijken.

Ik ben hoe dan ook van de partij, wat jullie?

HaroldA
11 mei 2009, 15:21
Ik ben hoe dan ook van de partij, wat jullie?

Ik heb ze al een keer in het Gelredome gezien... Nou, ja, "gezien"???

We zaten helemaal achterin, achter een betonnen paal. Iedere keer dat we op stonden om IETS te kunnen zien stuurde een heel irritante suppost ons weer terug naar onze stoelen.

Na een half uurtje hadden we maar besloten de file voor te zijn en weer te gaan.

Ik ga dus NOOIT meer naar het Gelredome! :stop:

Megadeth22
11 mei 2009, 16:26
Ik ben er misschien bij!

Strangegun
11 mei 2009, 20:03
Ik ben er bij en mn ouders+ broertje ook :seriousf:

teajay
12 mei 2009, 14:42
ik ben er bij! of misschien in berlijn, dat moet nog even uitgekristalliseerd worden. Maar ga sowieso een optreden checken.

cosmos
13 mei 2009, 10:37
Ik heb ze al een keer in het Gelredome gezien... Nou, ja, "gezien"???

We zaten helemaal achterin, achter een betonnen paal. Iedere keer dat we op stonden om IETS te kunnen zien stuurde een heel irritante suppost ons weer terug naar onze stoelen.

Na een half uurtje hadden we maar besloten de file voor te zijn en weer te gaan.

Ik ga dus NOOIT meer naar het Gelredome! :stop:

Bij het woord "zaten" ging het al verkeerd. Wie neemt er dan ook zitplaatsen in het Gelredome...?

Paultje-k
13 mei 2009, 10:39
Present!

Weet iemand al hoeveel de kaartjes gaan kosten?

HaroldA
13 mei 2009, 11:08
Bij het woord "zaten" ging het al verkeerd. Wie neemt er dan ook zitplaatsen in het Gelredome...?

Soms heb je geen keuze...

cosmos
13 mei 2009, 11:50
Soms heb je geen keuze...

Nou keuze, als ik moet kiezen tussen achterin zitten in het Gelresyndrome of helemaal niet gaan, dan is die keuze niet zo moeilijk hoor...

HaroldA
13 mei 2009, 11:51
Nou keuze, als ik moet kiezen tussen achterin zitten in het Gelresyndrome of helemaal niet gaan, dan is die keuze niet zo moeilijk hoor...

We hadden gehoopt dat het mee zou vallen, maar nu zou ik dezelfde conclusie als jou trekken...

vinni
13 mei 2009, 22:53
Ga zeer zeker!

Vinni

Squier4ever
14 mei 2009, 22:10
Fuckatony dat wil ik eigenlijk ook wel even meemaken. eens kijken of ik er kan werken :D

pupanus1
18 mei 2009, 15:35
Ik ga zorgen dat ik daarbij ben:rockon:

pupanus1
12 juni 2009, 10:31
jeuj staanplaatsen:crazyhappy:

vinni
12 juni 2009, 10:39
Ik kom er maar niet doorheen.
Keer op keer wordt ik eruit gegooid.
Wel mijn geld willen.....maar geen service.....

Echt...ik ben WOEST!!!!!!

Vinni

Thiez
12 juni 2009, 10:40
de service is idd verneukt bij die ticketsites. echt vreselijk.
maar ik heb 3 zitplaatsen kunnen bemachtigen. helaas niet naast elkaar.....

Man in Black
12 juni 2009, 10:49
:rockon: !!!!!!Staanplaatsen!!!!! :rockon:

Eindelijk een keer kaarten weten te scoren via die online MEUK!
Heb al tig keer achter t net gePist en naast de pot geVist met AC/DC, Metallica en noem ze maar op!

Srry voor de rest...maar ik ga ze live zien :crazyhappy:

vinni
12 juni 2009, 10:49
YEEEEEESSSSSSS!!!!!

4 verldkaarten.....
Maar gutteguttgut.....wat een KUT-service!

Vinni

Bl44t44p
12 juni 2009, 10:50
Ik flipte ook helemaal door daarnet. Was ik eindelijk door die klotewachtrijen heen, knalt iDEAL er helemaal uit.. maar het is gelukt, 2 veldkaarten :D Je maakt de meeste kans binnen 40 sec na 10.00 en vanaf 10.20 weer, dan druppelen de veldkaarten van afgebroken transacties weer binnen :)

vinni
12 juni 2009, 10:54
En nog twee!

Hahahaha....binnen.

Vinni

pupanus1
12 juni 2009, 10:58
Heb er net zelfs nog ééntje extra weten te bemachtigen! (Gelukkig zelfde ingang ook nog eens!!!) VETTTTTTTTT

JvD.
12 juni 2009, 11:08
ik heb nu net nog (11:08) een kaartje als staanplaats op het veld kunnen bestellen.


edit: KUT EMOTICONS

McVenco
12 juni 2009, 11:22
Ook 2 veldkaarten gescoord. Ik heb trouwens helemaal geen last gehad van overbelaste servers ofzo. Gewoon direct gekocht op de site van eventim (dus niet op livenation) en ik fietste fluitend door de kassa heen.

Moet alleen €4,54 extra betalen voor creditcard omdat ik die suffe Rabobank paslezer thuis had laten liggen. Misschien moet ik er nog maar eentje extra halen om op mijn werk neer te leggen..

DJ_HOEK
12 juni 2009, 11:35
volgens mij hadden ze iets goed te maken met me daar bij livenation... bij acdc: niks, metallica: niks... nu om 10.50, 11.00 en 11.07 kwam ik er door:O

10 kaartjes woohooo!:D uiteraard voor m'n vrienden en mijzelf:rockon:

edit: 10 staanplaatsen welteverstaan he!!:P

rijsberman
12 juni 2009, 12:04
2 tribune plaatsen :rockon:

Strangegun
12 juni 2009, 12:52
4 Zitplaatsen en mooie ook :D


Staanplaatsen hoeft voor mij niet bij dit concert, want ik ga met mn ouders + broertje en oom/tante gezins uitje dus :seriousf:



Maaree de zanger van rammstein is toch weg ? weet iemand wie er nu in zingt ?

vinni
12 juni 2009, 14:49
Maaree de zanger van rammstein is toch weg ? weet iemand wie er nu in zingt ?

Pipo the Clown :crazyhappy:

Nee joh....dat Till zou stoppen is een Hoax. Werd wel erg snel opgepakt op allerlei webzines.....maar het is dus niet waar.
Wel is het zo dat Till problemen heeft met het massale en de optredens.
Het is een vrij introverte man die in de bossen woont. Dat staat een beetje haaks op de optredens van Rammstein.

Vinni

Thiez
12 juni 2009, 21:34
het was idd om half 11 ofzo een stuk rustiger en toen waren er ook nog voor alle plaatsen kaarten te krijgen. maar om 10 uur was het echt een ramp. livenation was kut. eventim was kut. toen kwam je er eindelijk doorheen en was ideal kut.

volgens mij is het ook echt crap voor de banken. als 10.000 man tegelijk gaat overschrijven :P

Like-Minded Lunacy
12 juni 2009, 21:52
Oh godverdomme....

Ik had helemaal in me hoofd zitten dat de voorverkoop weer zaterdag was... (net als 2x AC/DC, metallica enz.)..

Naja, even kijken of we dan maar zitplaatsen nemen :S

LOOL!! Belt net een vriend van me, of ik kaartjes had gekregen. Hij heeft 2 staanplaatsen over :)

Vet relax :p

robert-gitarist
12 juni 2009, 22:15
Yeah, ik ben er ook bij! :cooler: fucking vet dat Rammstein weer eens na NLD komt! :)

Weet iemand toevallig al iets over het voorprogramma? Aantal jaar geleden stond Within Temptation in het voorprogramma, was ook in Arnhem.