PDA

View Full Version : Piano sheet voor "Nickelback - If Everyone Cared"



Mr Xen0
10 mei 2009, 21:05
Ja, ik weet dat het een gitaar forum is.

Maar m'n vriendin is op zoek naar de sheet van "If Everyone Cared" van Nickelback. Nu hadden we er al 1 gevonden [KLIK] (http://www.scribd.com/doc/11107763/Nickel-Back-if-Everyone-Cared-Sheetzbox). Maar als we die uit printen wordt het ontzettend groot.

Weet iemand een andere gratis sheet hier van?

(Ik neem aan dat ik hier best een link naar kan plaatsen? Is gewoon op Google te vinden. Indien dit niet mag graag link verwijderen en bericht achter laten, ik wil geen oproer veroorzaken).

Ps. Bij de meeste sheets zitten ook nog eens gitaar akkoorden, dus het is niet helemaal verkeerd toch? :soinnocent: In ieder geval waardeer ik alle hulp. :]

JanB
17 mei 2009, 11:34
Kun je niet gewoon printen met goede printer settings? Zoek even of je ergens (print of printerinstellingen) kan aanvinken dat de pagina moeten worden aangepast aan de printer marges of verkleinen naar A4 of iets dergelijks. Dat lost het probleem meestal op.

Jan

darkrazer
20 mei 2009, 22:26
Als je aan een (trail) versie van bijv. guitar pro kan komen, dan kan je op de site ultimate-guitar.com bestanden vinden die naast de tablatuurvaak ook piano en andere partijen bevatten. Daar kan je hem vast wel vinden.