PDA

View Full Version : amp opknap adresje?



JvD.
10 mei 2009, 12:02
Mijn engl thunder is aan een opknapbeurt toe.Wat ik wil is:
- helemaal laten na kijken
- nieuwe buizen (kijken wat dit kan opleveren voor headroom, hij overstuurt nu bij minder dan een kwart open)
- reverb tank laten verwijderen


jullie zullen denken: nou, laat dat maar doen dan, maar: ik woon in Amsterdam en heb geen auto. Weet iemand een goed amp opknap adresje?

Eezz
11 mei 2009, 10:36
Ik kan je Ed's Custom Shop (http://www.edscustomshop.com/index.htm) van harte aanbevelen, maar die zit wel in Maarssen (boven Utrecht). Maar misschien voor jou al te ver weg.

iWishmaster
11 mei 2009, 10:45
Aangezien dit topic toch wel lezers zal trekken: kent iemand ook iemand als Edscustomshop, maar meer in de buurt van Nijmegen (of eigenlijk Boxmeer)? Ik heb wel een auto, maar om nou helemaal naar Utrecht af te reizen ...

Harry
11 mei 2009, 11:56
bij Nijmegen: Marble Amps in Renkum.
Maar het enige goede antwoord is natuurlijk: Chris Winsemius!

iWishmaster
11 mei 2009, 12:05
bij Nijmegen: Marble Amps in Renkum.
Maar het enige goede antwoord is natuurlijk: Chris Winsemius!

Tja, maar die heeft zo'n lelijk logo :soinnocent: ...

Ik zal eens wat rond gaan bellen / mailen. Ik weet ook niet of wat ik wil wel kan en nuttig is enzo ...

JvD.
11 mei 2009, 23:35
maar, er is dus nergens in Amsterdam een adres waar je je amp kunt laten nalopen?

ellisvertellis
11 mei 2009, 23:42
Mijn engl thunder is aan een opknapbeurt toe.Wat ik wil is:
- helemaal laten na kijken
- nieuwe buizen (kijken wat dit kan opleveren voor headroom, hij overstuurt nu bij minder dan een kwart open)
- reverb tank laten verwijderen



Sorry, even off topic als ik mag...

waarom doe je dat, die reverb verwijderen? Ik ken er niet zo veel van hoor, niet om je beslissing te betwisten ofzo...

JvD.
11 mei 2009, 23:45
Sorry, even off topic als ik mag...

waarom doe je dat, die reverb verwijderen? Ik ken er niet zo veel van hoor, niet om je beslissing te betwisten ofzo...

ik gebruik hem niet, hij maakt herrie, het is een stalen kastje en maakt de amp zwaarder. owh en hij klink ongelovelijk lelijk.