PDA

View Full Version : Wandew - melancholic blackmetal



Noctiis
9 mei 2009, 11:19
http://www.myspace.com/wandewband

Voor de metalliefhebber die ook wel van wat melancholie houd in de stijl van Amesoeurs, LifeLover, 80's New wave, noem t maar op.

... en ik zoek ook nog een zanger hiervoor, dus mocht iemand zin hebben ;)

ExplorerNut
9 mei 2009, 19:58
Meer van dit!

Al vond ik wel dat het snel een brei van geluid word, en hoe moet dan dan live???

Noctiis
9 mei 2009, 19:59
Thanks. Heb je wel gelijk in, over die brei van geluid. Ligt ook een beetje aan de myspace compressie maar ik moet alles idd nog fatsoenlijk mixen.

Live? Doen we niet :) Studio only

budje
9 mei 2009, 20:46
Mooi man! en dat vind ik niet snel van dit soort muziek :) Succes met een stem zoeken!

Noctiis
9 mei 2009, 21:49
Mooi man! en dat vind ik niet snel van dit soort muziek :) Succes met een stem zoeken!

Dankje :) Het is lastige muziek om een zanger voor te vinden.

budje
9 mei 2009, 22:43
Dankje :) Het is lastige muziek om een zanger voor te vinden.

Ik zing veel country en aanverwante dingen. Gaat geen combi zijn zeker ;)

Noctiis
10 mei 2009, 09:43
Ik zing veel country en aanverwante dingen. Gaat geen combi zijn zeker ;)

Ha, wie weet? Heb je ergens een voorbeeld? Kan ook voor elk nummer een andere zanger (en dus stijl) doen, misschien wel een aardig idee om dan juist 'extremen' kwa stijl op te zoeken.

budje
10 mei 2009, 10:40
Ha, wie weet? Heb je ergens een voorbeeld? Kan ook voor elk nummer een andere zanger (en dus stijl) doen, misschien wel een aardig idee om dan juist 'extremen' kwa stijl op te zoeken.

pm maar een emailadres, dan stuur ik wel een opname (maar schrik niet, het meeste dat ik heb liggen is oefenruimtemateriaal, en dus verre van goed opgenomen)

;)

Noctiis
4 juni 2009, 20:36
Bump! Wandew heeft een zangeres gevonden in de vorm van de zeer getalenteerde Nadya Slenders. Binnenkort de eerste track te beluisteren via myspace.com/wandewband