PDA

View Full Version : Eindelijk weer eens een Bassgitaar Track online!



DTmaster
8 mei 2009, 14:48
Hallo,

Ik heb mij aangezien er vorige keer wel vraag was naar wat meer basstracks mij eens verdiept in dit nr van Alain Caron, benieuwd of het dit keer weer aanslaat :) of dat ik beter maar bass met plectrum moet gaan spelen :gitaarspelend:

veel plezier.

DTmaster

http://www.box.net/shared/uxjaneq2zn online gelijk luisteren of downloaden!

DTmaster
8 mei 2009, 23:01
nog bass players op het net :)

Megadeth22
8 mei 2009, 23:51
Klinkt wel ok, alleen iets teveel "Low" ofzo? Het klinkt inderdaad bijna als zo'n fusion bass maar net niet :P

DTmaster
9 mei 2009, 00:16
thanx voor je bericht hahahah "net niet" jammer ;)

Megadeth22
9 mei 2009, 00:19
thanx voor je bericht hahahah "net niet" jammer ;)
Veel weet ik er niet van af (heb in heel mijn leven niet meer dan 15 van dit soort nummers gehoord) maar af en toe bij de snellere stukjes hoor je echt nauwelijks meer wat je speelt.

DTmaster
9 mei 2009, 00:30
ja al die noten zijn laag en snel dan is dat lastig!!

DTmaster
10 mei 2009, 01:03
jammer dat het niet aanslaat had gehoopt op wat meer reacties maar geen intresse??? advies over spel ect ect kan ik altijd gebruiken!!

up-guitarman
10 mei 2009, 12:00
Soundgewijs zou ik het nog wat bijsturen. Knort lekker, maar teveel low imo. Ik zou er gerust wat los afdoen, en wat meer treble erbij kappen. Verder proberen nog iets meer in de mix te zetten dan boven erop. In sommige stukken mag die bas er gerust uitspringen, maar andere stukken stoort het wat...

Blend
10 mei 2009, 12:05
Vind het wel heel stoer hoor! Het klinkt m.i. wel oké, alleen de bas is wat 'overheersend' (dat is ook de bedoeling, maar je kan ook overdrijven) .. Misschien een ietwat ronder geluid proberen te nemen de volgende keer.

Verder m'n complimenten voor de toetsenpartij, zelf ingespeeld?

The Lo Lands
11 mei 2009, 19:54
Je loopt regelmatig een beetje achter de muziek (backing track?) aan wat jammer is :( Persoonlijk zou ik zeggen speel wat eenvoudigere nummers en werk aan je timing. Qua noten klopt het wel maar de feeling ontbreekt. Hoop dat ik niet te negatief ben:sssh: En verder zou de bas iets meer in het nummer/mix mogen liggen maar ik snap dat je jezelf goed wilt horen. Je hebt geen makkelijk nummer uitgekozen:)

DTmaster
12 mei 2009, 14:16
erg bedankt voor de reacties zal er zeker wat mee doen.

nog meer mensen wat tips!~~