PDA

View Full Version : Electronica winkels?



Farether
7 mei 2009, 23:42
Ik ben inmiddels een tijdje bezig met het bouwen van effectpedalen en haal nu al mijn spullen bij Newtone.
Een geweldige site met super service.
wordt de volgende dag bezorgt en is niet duur.
Nou vind ik een paar euro verzendkosten geen probleem,
maar zodra ik een behuizing bestel wordt dit gelijk ruim 7 euro.
En ik vind het wel zonde om dit elke keer te betalen, hierdoor worden de kosten een stuk hoger.
Weet iemand een electronica zaak waar je zulke onderdelen, en dan vooral behuizingen en andere grote/zware onderdelen, kunt kopen?
En dan in omgeving Enschede(Hengelo, Neede, Lochem etz.)

Douwe

Marco5150
8 mei 2009, 00:09
Je kan bestellen bij conrad.nl Boven de 20 euro geen verzendkosten. (als je betaalt met ideal)

nico verduin
8 mei 2009, 08:51
maar zodra ik een behuizing bestel wordt dit gelijk ruim 7 euro.
Dat heet pakket post.... als het niet meer door de brievenbus past wordt het een pakketje heh....

Farether
8 mei 2009, 10:56
Je kan bestellen bij conrad.nl Boven de 20 euro geen verzendkosten. (als je betaalt met ideal)

Ik weet niet of ze daar ook behuizingen verkopen maar ik zal eens kijken wat ze hebben.


Dat heet pakket post.... als het niet meer door de brievenbus past wordt het een pakketje heh....

Ja dat snap ik ook, daarom zoek ik ook een winkel waar ik het kan kopen zodat ik niet gelijk zoveel verzendkosten krijg.

Dirk_Hendrik
8 mei 2009, 11:34
Probleem met veel elektronicawinkels is dat hun prijzen zo hoog zijn dat je, met een beetje meer shoppen goedkoper uit bent als je die verzendkosten voor lief neemt..

ponq
8 mei 2009, 14:27
Een beetje vooruit plannen en meerdere behuizingen (en andere onderdelen) in 1 keer aanschaffen?

Ik koop meestal een zooi zodat ik
1) een tijdje vooruit kan
2) altijd wel een passend onderdeel heb

matto
8 mei 2009, 19:03
eplorer in almelo heeft zat behuizingen op voorraad

Farether
8 mei 2009, 22:40
Een beetje vooruit plannen en meerdere behuizingen (en andere onderdelen) in 1 keer aanschaffen?

Ik koop meestal een zooi zodat ik
1) een tijdje vooruit kan
2) altijd wel een passend onderdeel heb

Dat zou ik ook wel willen doen maar meestal heb ik niet zoveel geld op voorraad:P
En ik ben nog niet zo lang bezig dus misschien doe ik er over een maand niks meer mee.
Ik wacht dus nog even af maar er zijn misschien een paar vrienden die een paar pedaaltjes willen dus kan ik dan in 1 keer alle benodigdheden halen + wat extra op voorraad.

Meikel
10 mei 2009, 15:08
Tsja, vaak zijn de lokale elektronica boeren wel een stuk duurder. Hun hebben een winkel + magazijn, evt nog wat personeel en vast nog wel andere dingen die geld kosten.

Wat ik merk is dat je bij een online store inclusief verzendkosten misschien 1 a 2 euro duurder uit bent dan bij de lokale elektronica boer voor grotere onderdelen. De kleine onderdelen zijn bij de online store vaak goedkoper.

Farether
10 mei 2009, 17:23
Tsja, vaak zijn de lokale elektronica boeren wel een stuk duurder. Hun hebben een winkel + magazijn, evt nog wat personeel en vast nog wel andere dingen die geld kosten.

Wat ik merk is dat je bij een online store inclusief verzendkosten misschien 1 a 2 euro duurder uit bent dan bij de lokale elektronica boer voor grotere onderdelen. De kleine onderdelen zijn bij de online store vaak goedkoper.

Ja, dat is idd ook zo.
Heb laatst ff op de site van conrad gekeken en daar hebben ze toch ook wel heel veel. Alleen helaas geen 3pdt switch.
Ik denk dat ik daar gewoon 2, of misschien 3 behuizingen in 1 keer ga halen zodat ik gratis verzending heb en
dan nog wat kleinere onderdelen eventueel en de rest bij newtone,
2 a 3 euro verzendkosten vind ik ook geen probleem.

BamBuFan1
10 mei 2009, 22:27
Niet *heel* dichtbij, maar ze hebben aardig wat zo op voorraad.
http://www.tessatronic.nl/