PDA

View Full Version : Watch Over Me



schizo910
7 mei 2009, 22:46
Eindelijk weer eens een nieuwe track op m'n myspace... Nummer is al behoorlijk oud, maar ik heb hem weer eens opgeduikeld.

Geen gitaar deze ronde :p

Watch over me (http://www.myspace.com/schizomusic)

DTmaster
8 mei 2009, 14:23
hoe is die dan :)!!!

meul
8 mei 2009, 14:42
tof nummertje, mooie arangementjes.

schizo910
8 mei 2009, 17:54
hoe is die dan :)!!!

:???:



tof nummertje, mooie arangementjes.


Thanx!

Don Capo
8 mei 2009, 18:03
Alles kan ie!!!

Verrassend Skiets, doet me erg denken aan Counting Crows, zowel stem als arrangement. Wist helemaal niet dat je ook piano speelde.

Tis prettig om te horen, zou alleen iets minder vaak uithalen, vind het "pratende" gedeelte pakkender. Maar desalnietteplus erg tof!

EDIT: ik vind "face me" echt FANTASTISCH!

rickert
8 mei 2009, 19:12
Gaaf weer Skietz, fijn na enige tijd weer wat van je te horen op de mijspees:cheerup:

Han S
8 mei 2009, 19:27
Ik ben trots op je vriend.

schizo910
8 mei 2009, 19:59
Alles kan ie!!!

Verrassend Skiets, doet me erg denken aan Counting Crows, zowel stem als arrangement. Wist helemaal niet dat je ook piano speelde.

Tis prettig om te horen, zou alleen iets minder vaak uithalen, vind het "pratende" gedeelte pakkender. Maar desalnietteplus erg tof!

EDIT: ik vind "face me" echt FANTASTISCH!

Ach, Piano spelen... spelen... ik kan wat accoordjes en een paar riedeltjes maar ik voel me wel veel eer thuis op gitaar...

Face Me, is ook vrij recent, ben momenteel met 20 nummers tegelijk bezig :D Zit wel meer in die hoek aan te komen... De tekst van Face Me blijf ik stiekum zelf leuk vinden...

Voices stuck inside my head
used to drive me so damn mad,
but I now I talk to them instead
and try to make 'm crazy...
I just yell at them real loud
turn my voice up, hear me shout,
Now their trying to get out!
Now, face me!!!


@ Rick & Han: Thanx

DTmaster
8 mei 2009, 22:58
leuk dat je ook eens je oude werk laat horen :)