PDA

View Full Version : King Nitro, zaterdag 9 mei, Ijmuiden!



Michael AE
7 mei 2009, 20:15
Hey allemaal,

Deze zaterdag, 9 mei, speel ik met mijn nieuwe metal project King Nitro in het Witte Theater in Ijmuiden. Tevens zal ik daar mijn nieuwe rig tonen, beschreven in dit (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=122170) topic.

Allemaal komen dus!

http://94.100.114.70/571400001-571450000/571402801-571402900/571402859_5_h5_X.jpeg

Tristan
8 mei 2009, 12:38
Hee, dat wist ik niet, ik kom wel even kijken denk ik... :D
Haha, feestje bouwen!

Michael AE
8 mei 2009, 19:25
Hee, dat wist ik niet, ik kom wel even kijken denk ik... :D
Haha, feestje bouwen!

Hey dude, ik dacht dat je het wel wist? :D

Heeft Suus niks gezegd dan?

Wordt inderdaad één groot feest!

Zie je daar!

Tristan
9 mei 2009, 00:29
Goed man, kunnen we gelijk mijn verjaardag vieren. :)

TimmU
11 mei 2009, 12:58
aargh, ik heb het gemist. Ik werd met een bigass kater wakker ergens in Zeewijk, op een plek die ik niet kende, met mensen die ik niet kende. Zonde!


Hoe was t???
En hoe was Sculpture and the Clay? Dat schijnt ook wel oké te zijn, niet?

Michael AE
12 mei 2009, 03:04
Het was te gek! Leuk publiek en een goede sfeer. De gig ging best lekker, alhoewel onze bassit problemen had met de amp, waardoor hij in de zaal amper te horen was. Hij is toch wel een essentiële factor binnen deze band, dus dat was erg jammer.

The Sculpture & The Clay was te gek, maar ik moet bekennen dat ik door wat rompslomp en natuurlijk ouwehoeren met mensen niet veel van ze heb gezien. Tristan kan er wellicht meer over vertellen, die was zeker onder de indruk geloof ik.

Tristan
12 mei 2009, 13:07
Ha, huh, ik dacht dat ik al gereageerd had?

Ik vond het cool, King Nitro was vet, zeker die nieuwe nummers met wat meer Rock 'n Roll erin, ik was in dat opzicht wel benieuwd geweest naar de Bogner/800 of Bogner/Twin combi omdat dat misschien nog net even wat goorder is dan met de Matchless.
Haha, volgende gig dan Michael? :D
Jullie nieuwe stijl is echt cool, ben heel benieuwd naar meer nieuwe songs en gigs. :)
Oh ja, Andy was inderdaad wel lastig te horen, dus alleen daarom al hebben jullie een revanche nodig, je mot verdomme toch wel de bassist kenne horuh of nie dan? :D

Sculpture & The Clay vond ik erg goed, een aantal keer kreeg ik zelfs kippenvel, supergoeie songs, deed mij soms een beetje denken aan de oude Simple Minds tijd.

Michael AE
12 mei 2009, 15:43
Ha, huh, ik dacht dat ik al gereageerd had?

Ik vond het cool, King Nitro was vet, zeker die nieuwe nummers met wat meer Rock 'n Roll erin, ik was in dat opzicht wel benieuwd geweest naar de Bogner/800 of Bogner/Twin combi omdat dat misschien nog net even wat goorder is dan met de Matchless.
Haha, volgende gig dan Michael? :D
Jullie nieuwe stijl is echt cool, ben heel benieuwd naar meer nieuwe songs en gigs. :)
Oh ja, Andy was inderdaad wel lastig te horen, dus alleen daarom al hebben jullie een revanche nodig, je mot verdomme toch wel de bassist kenne horuh of nie dan? :D

Sculpture & The Clay vond ik erg goed, een aantal keer kreeg ik zelfs kippenvel, supergoeie songs, deed mij soms een beetje denken aan de oude Simple Minds tijd.

:D

Ja, dit had ik al gelezen. Doelde eigenlijk meer op het optreden van Sculpture and the clay.

Tristan
13 mei 2009, 00:46
Uh, okee, cool...
Oh ja, bagger, crosspost ofzo, had helemaal niet door dat er twee topics waren joh... :D
Blablabla...
Gearnerdgemekker...