PDA

View Full Version : Heeu.



Tokaifan
7 mei 2009, 15:10
Ik heb mijzelf al een hele tijd aangemeld voor dit forum. Ik vind het tijd geworden om nu maar ook eens actief te gaan posten. Ik heet dus Pieter en ben een Tokaifan ;)! Ik speel ongeveer 3 jaar gitaar en ik speel het liefst de blues en The Clash.

Mijn collectie tot dusver:
- Tokai Gold Top
- Cort akoestisch
- Ibanez oude basgitaar

bagheera
7 mei 2009, 15:43
hey daar,

laat de integratie beginnen.
Over welke versterker speel je met die tokai

Tokaifan
7 mei 2009, 16:12
Haha, letīs do it.

Ik heb op dit moment me slechte oefenversterkertje nog. Ik ben wel op zoek naar een goede versterker, maar ik heb werkelijk geen idee.

De ene week vind ik een Deluxe Reverb vet, daarna weer een Marshall JTM 45, daarna weer iets anders. Ik weet het gewoon nog niet ;)! Maar veel verschillende versterkers eens uit gaan proberen denk ik.

bagheera
7 mei 2009, 16:44
Haha, letīs do it.

Ik heb op dit moment me slechte oefenversterkertje nog. Ik ben wel op zoek naar een goede versterker, maar ik heb werkelijk geen idee.

De ene week vind ik een Deluxe Reverb vet, daarna weer een Marshall JTM 45, daarna weer iets anders. Ik weet het gewoon nog niet ;)! Maar veel verschillende versterkers eens uit gaan proberen denk ik.

hoeveel wil je der aan geven ?

Tokaifan
8 mei 2009, 08:52
Ik heb voor mezelf gesteld niet meer dan 1000 euro, maar als het kan liefst iets minder :P!

bagheera
8 mei 2009, 09:28
Ik heb voor mezelf gesteld niet meer dan 1000 euro, maar als het kan liefst iets minder :P!

daar kan je al heel goed spul voor vinden kijk maar eens op
www.musicstore.de om een idee te krijgen

Tokaifan
9 mei 2009, 10:48
Haha, ja, ik weet wat er te krijgen is. Dat is het probleem nou juist!