PDA

View Full Version : Heeft iemand ervaring met DWmusicstore?



Trecion
6 mei 2009, 17:27
HEy,
Ik kwam laatst www.dwmusicstore.com tegen toen ik op zoek was naar de goedkoopste prijs voor een Ibanez EW20WNE. Toen kwam ik terecht op de site van dwmusicstore. nu vraag ik mij af, zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze site? de gitaar is 120 euro goedkoper dan bij musicstore e.d.

Bram+
6 mei 2009, 17:32
Volgens mij zit Dirk Witte (winkel in A'dam) achter die website en die hebben wel een naam hoog te houden. Wel een groot verschil trouwens, zeker omdat het niet om een belachelijk dure gitaar gaat.

Trecion
6 mei 2009, 17:37
Ja tis bijna 1/3 van de prijs daarom ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen. Niet dat ik strax betaal en niks krijg of dat ik defecte gitaren krijg toegestuurd :)

Edit: na wat meer research gedaan te hebben over deze Dirk Witte blijkt deze webshop inderdaad van hem te zijn. Hij heeft zo te zien ook een naam hoog te houden dus ik hoop dat er iemand is met een positieve ervaring :P

rijsberman
6 mei 2009, 20:59
Ik heb er mijn Martin Backpacker vandaan. Die stond wel bij Dirk Witte, niet bij dwmusicstore.com. Die hebben ze toen even aan de webshop toegevoegd om 'm zo te kunnen bestellen. Vlot geleverd, prima service, prima ingepakt ook, met extra doos om de doos van de Martin.

In ieder geval 1 positieve ervaring. :)

Trecion
7 mei 2009, 14:18
Ik ben erachter gekomen hoe het komt dat DWmusicstore deze gitaar zo goedkoop kan leveren. Het zijn namelijk B stock modellen die hun opgekocht hebben. dat blijkt uit wat onderzoek van men plaatselijke shop :P maar ik ga toch voor de zekerheid in op het bod van me plaatselijke shop. van 389 euro naar 299. hah wat is dit heerlijk :P

Ike57
7 mei 2009, 14:38
Ik ben erachter gekomen hoe het komt dat DWmusicstore deze gitaar zo goedkoop kan leveren. Het zijn namelijk B stock modellen die hun opgekocht hebben. dat blijkt uit wat onderzoek van men plaatselijke shop :P maar ik ga toch voor de zekerheid in op het bod van me plaatselijke shop. van 389 euro naar 299. hah wat is dit heerlijk :P

Even nieuwsgierig: Heb je dat verhaal van je plaatselijke shop nog nagetrokken bij DWmusicstore? Weet je zeker dat het geen lulverhaaltje van je plaatselijke shop is om zo z'n eigen prijs te kunnen rechtvaardigen?

Trecion
7 mei 2009, 23:16
Ik heb het nog niet nagetrokken maar aangezien dit model het enigste model was vandezelfde serie die stukke goedkoper was terwijl hij verder overal evenduur isgeloof ik het wel. plus, ik ken de eigenaar van de plaatselijke shop en vertrouw hem wel. mja, je weet natuurlijk maar nooit. ik zal eens een mail sturen naar dwmusicstore want nu ben ik zelf eigenlijk ook wel benieuwd geraakt :P

rijsberman
7 mei 2009, 23:31
Je kunt ze ook bellen. En als het b-stock is, moet het erbij staan, lijkt mij.

Lijkt niet dat je lokale muziekwinkel onpartijdig is. En als er daar zomaar 90 euro van de prijs afkan, is er daar dan niet ook wat mis? :soinnocent:

Beetje raar verhaal wordt het zo.

Trecion
8 mei 2009, 15:03
Ik heb mail terug van DWmusicstore. ze ontkennen dat het B-stock gitaren zijn en dat ze 100% in orde zijn afkomstig van hun importeur. ik ga dit niet verder controleren meer ofzo maar aangezien mijn slechte ervaring met verzenden e.d koop ik hem gewoon voor 30 euro meer bij mijn plaatselijke shop. kan ik er altijd mee terug zonder dat het me extra kost.

Het lijkt er dus op dat dWmusicstore gewoon een goede winkel is. ze reageerde snel op de mails die ik verstuurde dus met de klantenservice zal het in elk geval wel goed zitten. :)

:punk:

Don Capo
8 mei 2009, 15:11
Erg goed van je dat je het toch nog even meldt hier! Veel plezier met je aanschaf!

dynamitri
7 juni 2009, 20:41
Ik ben eens gaan kijken en de gitaar die ik binnenkort ga halen is daar +- 160 euro goedkoper dan bij andere shops.
ben nu wel geïnteresseerd maar ik weet niet of ik dit moet vertrouwen.