PDA

View Full Version : drummer en bassist gezocht, Hooglede Roeselare



soulwobby
6 mei 2009, 11:47
Drummer en bassist gezocht voor formatie van technisch onderbouwde rockgroep, maar die ook weet at dynamiek is, liever 1 perfecte noot, dan 100 schrednotes zonder meaning...
jazz,soul,funk en blues-invloeden wil ik zeker niet uitsluiten. Geen Metal!! maar een hevige rocker moet ook kunnen! mn smaak loopt van tindersticks langs david grey,over dire straits, voorbij alice in chains tot pride & glory en terug naar Tom Waits,om een idee te geven :)


Voorkeur voor eigen sterke nummers/eventueel de occasionele cover maar dan wel origineel herwerkt. Er lopen al herkauwers zat rond ^^ Ik heb nummers zat die volledig uitgewerkt zijn waarvan er kan vertrokken worden maar wil even graag samen met anderen aan volledig nieuw werk beginnen schrijven.

Ik kan vlot met mn instrumenten overweg, en verwacht hetzelfde van de muzikanten die erbij willen. een klein beetje muzikale kennis wordt dan ook op prijs gesteld zodat termen als 'modaliteit' en 'toonaard' niet als chinees overkomen. Eventuele combinatie met deftig keelgat is ook leuk meegenomen.

Ik ben uitgerust wat bas en gitaar gear betreft...bespaart sleurwerk voor de bassist alvast.
drummers, een elektronische drum wordt geprefereerd en biedt ook de mogelijkheid om bij mij thuis te repeteren...

Wat eigen werk kan je hier beluisteren:
http://www.reverbnation.com/soulmobile

staar je zeker niet dood op het genre, dit is slechts één van mn solo-projecten en genre-uitstapjes.

Tijd zat..
ideeën zat...
muzikanten te kort...
wie gaat ervoor?

soulwobby
5 september 2009, 10:29
up...........