PDA

View Full Version : Voorstellen



erispre
5 mei 2009, 20:39
Nou, ik zal mij dan ook maar even voorstellen.

Ik ben Eric, 17 jaar. Ik heb nog geen ervaring met gitaren, daarentegen speel ik al jarenlang slagwerk (drums e.d.). Ik probeer zoveel mogelijk muziekinstrumenten te leren bespelen en gitaar staat bovenaan mijn lijstje, met een voorkeur naar elektrisch.

Ik hoop hier veel van jullie - de experts, zeg maar - te leren en wat advies in te winnen over mijn eerste gitaartje :cooler:

Groeten!

Harry
6 mei 2009, 09:45
hoi Eric, al vind ik dat er veel te weinig drummers zijn en dat je maar niet te veel tijd moet besteden aan je gitaar wens ik je toch van harte welkom.

bagheera
6 mei 2009, 11:11
ja stick to what you know, daartegen is basis kennis gitaar van cruciaal belang welkom dus.

Blend
6 mei 2009, 20:32
Wat denk je wel niet wat we zijn? Een opvangtehuis voor drummers? Sjongejongejonge, als iedereen zo dacht, en nou krijgen we met het uitschot van de muzikantensamenleving te maken: de drummers! Hup, opzouten jij! Ga maar lekker naar drumforum.nl, en je stokken door de midden slaan!


Drummers.... :sneaky:

Ferraririk
6 mei 2009, 20:45
Je komt altijd Drummers tekort hoor, op je kamer niet, maar voor de rest wel, of je moet een drumcomputer hebben geschikt voor on-stage, zijn die er?

budje
6 mei 2009, 22:09
Je komt altijd Drummers tekort hoor, op je kamer niet, maar voor de rest wel, of je moet een drumcomputer hebben geschikt voor on-stage, zijn die er?

je hebt een kamer vol drummers?

Blend
6 mei 2009, 22:12
En geef me 1 goede reden waarom je meer hebt aan een drummer dan aan een goeie drumcomputer. Eén reden maar...