PDA

View Full Version : Pearl Jam in Ahoy !!!!! Yeah Woohoo



Thijssie06
5 mei 2009, 20:34
Titel zegt t al, de kogel is door de kerk, PJ weer in NL..... :rockon::rockon::rockon:

MEGA,

(zo dat is er ook weer uit ;) )

Mike McCready
6 mei 2009, 11:44
Titel zegt t al, de kogel is door de kerk, PJ weer in NL..... :rockon::rockon::rockon:

MEGA,

(zo dat is er ook weer uit ;) )
Ben tijdens Rotterdam op vakantie, maar kaarten voor Berlijn zijn wel binnen via de fanclub!

pupanus1
7 mei 2009, 15:36
Ik gaat erheen voor mn verjaardag :D Ben precies 13 augustus jarig en mn zus heeft kaartjes geregeld:cheerup:

Don Capo
7 mei 2009, 15:56
Godver!! Das weer eens goed nieuws... zit nog wel te twijfelen, heb ze nu in het Gelredome en in Nijmegen gezien, ik laat het even afhangen van de prijzen, iemand een idee?

Edit: 59 eurie.....ik sla even over in dat geval. Vind ahoy ook niet zo geweldig.

Meneer I.
7 mei 2009, 19:15
PJ, flasback naar mooie tijden! We gaan met een cluppie erheen!

I'm still alive...:ok:

tillens
8 mei 2009, 10:43
goedverdegodvergodverkut livenation..

reneding
8 mei 2009, 10:47
ik word echt gek van die *** site, dat livenation werkt voor geen meter, de site crasht steeds, alleen maar foutmeldingen en uiteindelijk heb ik nog geen enkel kaartje...

livenation heeft al een monopoly, ze zijn de enigste met zo'n concerten en dan nog niet eens een fatsoendelijke site kunnen maken en beheren..

Meneer I.
8 mei 2009, 11:08
ik word echt gek van die *** site, dat livenation werkt voor geen meter, de site crasht steeds, alleen maar foutmeldingen en uiteindelijk heb ik nog geen enkel kaartje...

livenation heeft al een monopoly, ze zijn de enigste met zo'n concerten en dan nog niet eens een fatsoendelijke site kunnen maken en beheren..

Degene die onze kaartjes zou boeken heeft dezelfde sh!t. Grrr...

Veekeren
8 mei 2009, 11:12
Nou ik zit helemaal links achterin... Ben al lang blij dat ik uberhaupt kaartjes heb weten te bemachtigen :s

Wat ik me afvraag, in hoeverre gaat iedereen in de Ahoy echt zitten op de stoel waar hij/zij een ticket voor heeft gekocht?

Don Capo
8 mei 2009, 12:57
stoel

Naar een concert van PJ en dan in een stoel zitten? Hmmm

Veekeren
8 mei 2009, 13:44
Naar een concert van PJ en dan in een stoel zitten? Hmmm

Ben je wel eens in Ahoy geweest? De zaal was uitverkocht, kon alleen nog zitplaatsen krijgen... Beter een half ei dan een lege dop zoals men zegt...

FruscianteFan
8 mei 2009, 14:19
Ik heb geen kaartjes kunnen krijgen (ik heb geen zin om €70 neer te leggen om ergens in een hoekje te gaan zitten), helaas. Volgende keer beter, want ik wil ze wel nog een keer zien.

Veekeren
8 mei 2009, 16:32
Ik heb geen kaartjes kunnen krijgen (ik heb geen zin om €70 neer te leggen om ergens in een hoekje te gaan zitten), helaas. Volgende keer beter, want ik wil ze wel nog een keer zien.

Tsja, kan ik begrijpen. Het is voor mij ook meer nostalgie dan dat ik ze de laatste jaren nog krachtige nummers vind schrijven. Live zijn ze iig altijd goed wat mij betreft. Maar het is dat ik tegenwoordig werk en daardoor geld over heb, als student had ik het er niet voor over gehad...

Meneer I.
8 mei 2009, 17:08
Yes, we hebben staanplaatsen!

FruscianteFan
8 mei 2009, 17:29
Tsja, kan ik begrijpen. Het is voor mij ook meer nostalgie dan dat ik ze de laatste jaren nog krachtige nummers vind schrijven. Live zijn ze iig altijd goed wat mij betreft. Maar het is dat ik tegenwoordig werk en daardoor geld over heb, als student had ik het er niet voor over gehad...
Het is voor mij niet echt nostalgie, ik ken ze pas een paar jaar. Ik ben student en heb het geld er wel voor over, en ik moet mijn ervaring met PJ in Nijmegen nog 'goedmaken': als ik daaraan terugdenk, denk ik in eerste instantie aan het platgedrukt worden (en nog wat andere minder prettige dingen).

Neemt niet weg dat ik PJ niet zo heel goed ken en dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat het het geld waard is om achterin Ahoy te zitten luisteren naar nummers waarvan ik de helft niet ken, om maar te hopen dat ze Black dit keer wel spelen, en misschien I Am Mine.

CowGuitar
8 mei 2009, 17:44
Jeeej! Gister bij de pre-sale een staanplaats bemachtig. Vandaag een mailtje gehad dattie op de post is gegaan.

13 augustus zit ik om 12 uur daar op de stoep :D

Luke-wannabe
8 mei 2009, 17:45
Ik wil ook graag, maar denk niet dat ik dat geld bij elkaar ga krijgen. Op tijd..

Mike McCready
9 mei 2009, 14:29
Naar een concert van PJ en dan in een stoel zitten? Hmmm
In Amerika doen ze niet anders...

CowGuitar
2 juni 2009, 22:58
Hebben jullie de nieuwe single al gehoord?
KLIK! (http://www.youtube.com/watch?v=VHTvoOdC9I8&eurl=http%3A%2F%2Ftheaudioperv.com%2F2009%2F06%2F0 2%2Fpearl-jam-on-tonight-show-with-conan-o-brien-61%2F&feature=player_embedded)

CowGuitar
11 juni 2009, 22:27
Voorprogramma bekend.

DREAMMACHINE
9 juli 2009, 12:51
ja gomez,

heb nog voor verkoopprijs kaartje kunnen krijgen (arenakaart!). Erg blij dus.

Maar mijn vraag: is er nog speciale manier bij dit concert om in voorste vak te komen?
Ik weet dat veel tenclub fans weleens in het verleden een speciaal bandje kregen ofzo om voorbij de security van het eerste vak te gaan.


please let me know, na aardig vaak pearl jam van afstand/zitplaats te hebben gezien wil ik nu echt wel een keer midden in de actie staan!

CowGuitar
6 augustus 2009, 23:18
Ja ten clubmembers mogen eerder naar binnen :mad:
Stomme amerikaanse creditcard.

new deep
7 augustus 2009, 20:39
i'm there! het gaat een grunge weekje worden met Alice in Chains er bij!
:)

CowGuitar
8 augustus 2009, 21:00
Hahah inderdaad, vraag me af hoeveel mensen alletwee de dagen gaan.

new deep
13 augustus 2009, 12:16
Als het net zo goed gaat worden als AIC gister dan teken ik daarvoor!

new deep
14 augustus 2009, 09:11
Goede setlist en de gasten hebben goed hun best gedaan maar voor mij even niet zo snel meer Ahoy, tenzij Jimi Hendrix er zou spelen.

Meneer I.
14 augustus 2009, 10:10
Gisteren Pearl Jam, leuke setlist lekker stevig, mistte wel een paar nummers die ik had willen horen. Vedder's stem is nog steeds zeer ok! Gitaarwerk was goed, alleen de bas hoorde ik niet goed terug in de zaal. Verder vond ik Mike wat 'aanwezig' op het podium, beetje te popie-jopie en Stone leek wat afwezig, stond steeds met z'n rug of zijkant naar 't publiek.
Afgezien daarvan topavond gehad en geweldig genoten! Ben een beetje brak maar dat hoort erbij.

Baker
14 augustus 2009, 10:26
Werd me toch even gebeld door een paar kennissen: Kaartje over, ga je mee?
Ja tuurlijk!!! :crazyhappy:

Wel een rare plek. Schuin achter het podium, bovenin de nok.
Maar, ik moet zeggen daar was ik in 10 min. aan gewend. Vond het wel relaxed eigenlijk want ik kon alles zeer goed zien. Biertje erbij en genieten maar!

Ik vond het een zeer toffe show. De band was zeer goed op elkaar ingespeeld, en ze hadden er zichtbaar zin in.

Ik vond Dissident wat minder. Gitarist maakte zich er makkelijk vanaf door steeds hetzelfde loopje te spelen. Op het album is dit nummer veel ingenieuzer.

Hoogtepunt voor mij was Black, met de hele Ahoy zingend: Toedoe doe doe doedoedoeoeoeoeoe!

Dat van dat bas geluid klopt. Ook de toetsen kwamen niet goed door vond ik.
Maar, overall gezien vond ik het geluid niet slecht. En Eddie's stem was heerlijk om te horen. :rockon:

CowGuitar
14 augustus 2009, 10:45
Echt geweldig! De set was echt precies waar ik alleen maar van durf te dromen. Black, Hide your love away, Love Reign O'er me, Nothingman, Dissident. Te gek!

Dat verschil tussen Gossard en McCready is er altijd al geweest volgens mij. Ik stond in het Goffertpark vrij dichtbij aan zijn kant en dan is het wel heel vermakelijk dat hij zo popi-jopi doet.

Edit: Oh ja en Brother!! Wat een wereldnummer is dat toch zeg.