PDA

View Full Version : Beginnende gitaristen



jantje
20 december 2001, 16:06
zijn er op deze site ook beginnende gitaristen zoals ik? Tot nu toe heb ik de indruk dat ik de enige ben hier.

jaccoos
20 december 2001, 17:06
ligt eraan waar jij de grens legt tussen beginner en niet beginner, ik speel 1,5 jaar maar beginner wil ik me niet noemen. er zijn hier ook mensen die al 10 of 20 jaar of langer spelen.

GuitarMaster
20 december 2001, 18:09
Ik speel 3 jaar

Anavrin
20 december 2001, 18:44
Ik 5,5 jaar.
Maar maak je niet druk hoor, er zijn genoeg gitaristen die 10 jaar spelen, die minder van gitaren weten dan sommige gasten die net 1 of 2 jaar spelen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Anavrin op 2001-12-20 17:45 ]</font>

Yorrit
20 december 2001, 18:45
ik spel net aan een jaar. redelijke beginner dus :smile:

Pee
20 december 2001, 18:54
Ik speel al 6 jaar, waarvan 4 klassieke liedjes.

Skidrow
20 december 2001, 19:28
dan speel ik het minst lang!!! met mijn 3 weekjes! :wink:

en k kan al 2 liedjes spelen van Rancid!!! de rest is nog te moeilijk! :wink:

weten jullie trouwens nog wat makkelijke nummers???

groetjes Lotje!

Dila
20 december 2001, 19:46
smells like teen spirit

Sicarius
20 december 2001, 21:03
Come as you are is ook makkelijk.

ik speel nu 1,5 maand.

ekkerman
20 december 2001, 21:52
de achternaam is toch niet toevallig smit , jantje ???

Sandman
20 december 2001, 22:06
Ik speel 11 jaar gitaar en ik ben de afgelopen 2 maanden meer wijzer geworden dan in die 11 jaar. (aangesloten bij dit forum en de usergroup van de digitech rp serie)

Outshine
20 december 2001, 23:53
Ik speel ook pas 1,5 jaar

anoniem
21 december 2001, 13:18
7 maanden maar volgens mij kan ik het gemiddelde nummer wel spelen. In ieder geval alle akkoorden en het fingerpicken is nu mijn issue. Soleren doe ik zo nu en dan voor de lol maar ik speel nog te kort om er echt iets greats uit te kunnen halen denk ik--> of ik heb gewoon geen talent:)

puvin
21 december 2001, 15:27