PDA

View Full Version : Fender Vintage hotrod '62 of '57?



Sinner1980
4 mei 2009, 18:21
Hey allemaal,

Heeft hier iemand zo'n gitaar. Ik sta op het punt van bestellen maar ben toch even benieuwd naar jullie bevindingen qua hals en pups vooral,

Thanks;)

frander
4 mei 2009, 18:34
Heb net de specificaties op site van Fender ziten bekijken, mar ik zou voor de vintage 62 gaan, dus niet voor de hot rod 62. Ik weet alleen niet wat zo'n hot rod doet in de portemonee. Ikzelf heb een vintage 62. Werkelijk een zalige neck. Ik moest de eerste dagen wel wennen, want dit is andere koek dan zo'n mexicaantje. Maar daarna wil je niet anders meer! Ja goedkoop is anders. Adviesprijs is 1795,00, maar bij Eigenhuizen in Nijmegen zijn ze erg schappelijk. Ik betaalde 1350,00 voor de duurdere sunburst! Inclusief orginele koffer!

Rubster
4 mei 2009, 18:54
Heb een jaar geleden de '62 HotRod (akkoestisch) getest, toen ik op zoek was naar mijn favoriete halsprofiel.
Als je van redelijk dikke halzen houdt zit je goed, het is best een joekel namelijk. Heeft een erg stevig gevoel en geluid, erg duidelijk verschil met bijvoorbeeld een 'modern c nek', welke echt een slag dunner is (zowel in feel als geluid).
Ik weet niet of het exemplarisch is, maar ik vond de '62 HotRod een erg stroeve hals hebben. Hij is geloof ik niet gelakt, maar heeft een 'satin-finish'. Kwestie van smaak!
Daarnaast was de palisander toets gortdroog en erg licht van kleur (zeker niet 60's like, zoals op de foto's van de website).
Over de elementen kan ik dus niets zeggen! Succes er mee!

Sinner1980
4 mei 2009, 19:02
Heb net de specificaties op site van Fender ziten bekijken, mar ik zou voor de vintage 62 gaan, dus niet voor de hot rod 62. Ik weet alleen niet wat zo'n hot rod doet in de portemonee. Ikzelf heb een vintage 62. Werkelijk een zalige neck. Ik moest de eerste dagen wel wennen, want dit is andere koek dan zo'n mexicaantje. Maar daarna wil je niet anders meer! Ja goedkoop is anders. Adviesprijs is 1795,00, maar bij Eigenhuizen in Nijmegen zijn ze erg schappelijk. Ik betaalde 1350,00 voor de duurdere sunburst! Inclusief orginele koffer!

Mag ik vragen wat voor stijl je ermee speelt? Die frets hoor je een hoop gezeur over, die zouden dun en klein zijn en niet geschikt voor snel werk...whatever, bedankt voor je advies. Op die hot rod heb je jumbo frets en daar ben ik wel van gecharmeerd, heb aardige handjes nl, dus vandaar de keuze...Je hebt me nu wel weer nieuwsgierig gemaakt wat te gaat die vintage 62

Sinner1980
4 mei 2009, 19:03
Heb een jaar geleden de '62 HotRod (akkoestisch) getest, toen ik op zoek was naar mijn favoriete halsprofiel.
Als je van redelijk dikke halzen houdt zit je goed, het is best een joekel namelijk. Heeft een erg stevig gevoel en geluid, erg duidelijk verschil met bijvoorbeeld een 'modern c nek', welke echt een slag dunner is (zowel in feel als geluid).
Ik weet niet of het exemplarisch is, maar ik vond de '62 HotRod een erg stroeve hals hebben. Hij is geloof ik niet gelakt, maar heeft een 'satin-finish'. Kwestie van smaak!
Daarnaast was de palisander toets gortdroog en erg licht van kleur (zeker niet 60's like, zoals op de foto's van de website).
Over de elementen kan ik dus niets zeggen! Succes er mee!

Is de dikte vergelijkbaar met het halsprofiel van een les paul 50's neck?
Mocht je daar ervaring mee hebben natuurlijk;)

frander
4 mei 2009, 19:03
Daarom een American Vintage Reissue 62. Ook een flinke hals, bijna zwarte toets en gelakt met nitro ipv satin! Nogmaals ff wennen, maar daarna nooit iets anders meer! Die hot rod is ook een mengelmoes tussen oud en nieuw, de vintage is pure reissue.

frander
4 mei 2009, 19:08
Ik heb geen ervaring met Gibsons, ben een echte Fenderman. Ik speel rauwe, dampende, scheurende blues a la Red Devils, SRV, The Hoax, Cuban Heels, Kingsnakes, Big Blind etc. Ga ze eens rustig uitproberen, dan merk je snelgenoeg het verschil.

Sinner1980
4 mei 2009, 19:11
Ik heb geen ervaring met Gibsons, ben een echte Fenderman. Ik speel rauwe, dampende, scheurende blues a la Red Devils, SRV, The Hoax, Cuban Heels, Kingsnakes, Big Blind etc. Ga ze eens rustig uitproberen, dan merk je snelgenoeg het verschil.

Cool, gewoon ff nieuwsgierig... Maple of rosewood?
Ik heb een maple tele maar wil toch een rosewood hals (pallisander, whatever)
op mn strat

Rubster
4 mei 2009, 19:25
Vergelijkbaar met Les Paul 50's, nee niet echt. De feel is buiten het profiel om, totaal anders!
Zou zelf inderdaad ook eerder gaan voor een vintage '62, vanwege de redenen die Frander aandraagt. Dat ligt mij namelijk een stuk beter. Het kan echter zo maar zijn dat dit jou totaal niet ligt. Nogmaals: kwestie van smaak.
Ik zou gewoon lekker eens wat van die gitaartjes gaan testen: hotrods / vintage reissues, maple / rosewood. Ik weet niet of je ooit op de gitaar/gitaren hebt gespeeld die je op het oog hebt, maar indien dat niet zo is raad ik het je echt sterk aan. Beide gitaren zijn naar mijn idee geen allemansvriend. De prijs die je er voor betaald overigens ook niet, dus het zou sneu zijn als je de voor jou verkeerde keuze maakt!

humbucker
4 mei 2009, 19:27
62-er is altijd rosewood:)

heb er ook 1. Heerlijke strat!!

humbucker
4 mei 2009, 19:32
De nek kan in het begin wel wat stroef spelen. Maar eens ie wat ingespeeld was had ik er geen last meer van. Tis trouwens een all-nitro, dus lekkere relic ;). Van de vintage frets moet je houden, maar ik kan persoonlijk niet overweg met jumbo's (en ik heb ook best flinke handen). De stock pu's klinken trouwens hemels! Bridge soms wat trebly, maar scheurt lekker!

frander
4 mei 2009, 19:39
Zo ist maar net! Idd, de hals moet je liggen. Heb in het begin ook lopen kloten. Dacht eerst dat er iets niet goed mee was, de onderste E snaar schoot steeds van de toets. Dit komt omdat de toets redelijk bol is (radius). Dat is echt wennen. Heb echt pijn in mijn vingers gehad, maar nu wil ik echt niets anders meer. Toevallig straks nog even op mijn mexicaan gepeeld...na 1 jaar...en dat is dan echt een ielig neckie. En wat een kwaliteits verschil!

humbucker
4 mei 2009, 19:44
yep!!! idd! Heb vorige donderdag nog op een road worn gespeeld. Eerst een tele, die vond ik lekker, toen op de strat. Maar wat was ik terug blij toen ik 's avonds mijn avri vast had. SUPERplank gewoon!

The Lo Lands
4 mei 2009, 19:54
Hey allemaal,

Heeft hier iemand zo'n gitaar. Ik sta op het punt van bestellen maar ben toch even benieuwd naar jullie bevindingen qua hals en pups vooral,

Thanks;)Ik ben de trotse eigenaar van de Fender Strat '57 Vintage Hot Rod. Een zeer fraaie gitaar al zeg ik het niet onbevooroordeeld zelf :supercool: Vorig jaar aangeschaft na het testen van zo'n 10 verschillende strats van 1000 euro tot 2200 euro, het '57 model was helemaal mijn ding. Een snelle hals, medium jumbo frets, super funky tot stevige rock/metal sound draait deze gitaar zich niet voor om. Van solo tot slag, vintage maar toch heel modern. Nitro lak welke met de jaar een nog meer vintage look gaan geven. Ik zou ze gewoon beiden uitproberen en zelf beoordelen welk type het beste bij jou past. Ik had hiervoor altijd goedkopere gitaren en dit is echt mijn eerste dure aankoop waar ik absoluut geen spijt van krijg. Succes en als je meer vragen hebt hoor ik het wel.

Sinner1980
4 mei 2009, 20:13
Ik ben de trotse eigenaar van de Fender Strat '57 Vintage Hot Rod. Een zeer fraaie gitaar al zeg ik het niet onbevooroordeeld zelf :supercool: Vorig jaar aangeschaft na het testen van zo'n 10 verschillende strats van 1000 euro tot 2200 euro, het '57 model was helemaal mijn ding. Een snelle hals, medium jumbo frets, super funky tot stevige rock/metal sound draait deze gitaar zich niet voor om. Van solo tot slag, vintage maar toch heel modern. Nitro lak welke met de jaar een nog meer vintage look gaan geven. Ik zou ze gewoon beiden uitproberen en zelf beoordelen welk type het beste bij jou past. Ik had hiervoor altijd goedkopere gitaren en dit is echt mijn eerste dure aankoop waar ik absoluut geen spijt van krijg. Succes en als je meer vragen hebt hoor ik het wel.

Het veelzijdige karakter van de hot rod 57 spreekt mij ook erg aan en het schijnt idd een lekker snel halsje te zijn...ik ga zaterdag een winkel zoeken die al de modellen heeft en eens ff uitgebreid testen om vervolgens uit Engeland te bestellen...weer eens wat anders dan blind bestellen (ging bij mn les paul tsd wel goed, toevalstreffer;))
Misschien op een onbewaakt moment vanavond...who knows

The Lo Lands
4 mei 2009, 20:27
Zou hem zelf nooit elders bestellen zonder eerst erop gespeeld te hebben maar soms moet je een gokje wagen :seriousf: Succes, en laat ons weten wat het geworden is :strat:

Sinner1980
4 mei 2009, 20:33
Zou hem zelf nooit elders bestellen zonder eerst erop gespeeld te hebben maar soms moet je een gokje wagen :seriousf: Succes, en laat ons weten wat het geworden is :strat:

dan moet eerst die gast bellen die mn telecaster komt kopen deze week, anders wordt mn vriendin gek ben ik bang...

Maar ik laat het zeker weten;)

Eko
4 mei 2009, 20:39
Moeilijk te vergelijken , ik heb een tele. Wel een AVRI `62. De pick-ups zijn bij de normale AV true vintage. Bij de Hotrods zijn het moderne versies. De hotrod heeft een vlakker halsprofiel met med.jumbofrets. Voelt moderner aan. Ook zal een dun gelakte hals even wennen vragen.
De 57/62 pick-ups die in de AVRI zitten behoren tot de mooiste en helderste die standaard geleverd worden. Als je clean wilt spelen met een Fender amp ( en bijpassende diepe reverb) is er , naar mijn bescheiden mening , niets mooiers te vinden.
Ik heb , na binnenkomst van axe ( na 6 mnd) , direct laten herfetten met 6105 Dunlop draad. Als je voor het geluid en het halsprofiel valt van een axe , laat dan datgene aanpassen wat je niet bevalt. 10 tegen 1 dat de gitaar in je bezit blijft gedurende lange tijd.

frander
4 mei 2009, 21:01
Ik heb nu die Texas Specials erin zitten, maar denk er sterk aan om de orginele 57/62 picks terug te zetten. In de basis is dit echt een topgitaar! Ik hoorde zelfs, of het waar is weet ik niet, dat door de recessie er minder custom gitaren worden verkocht/gebouwd. Om die mensen toch aan het werk te houden zouden enkele modellen, waaronder de AVRI 62, in de custom werkplaats worden gebouwd... Zo vallen er alleen ontslagen aan de lopende band en niet onder het 'betere' personeel...

Sinner1980
4 mei 2009, 21:40
Een AVRI '62 in olympic white...€1200,- das lang niet gek toch?

Kim Wilson
4 mei 2009, 21:52
Voor zoveel geld ga je toch niet blind (of op aanraden van anderen) via internet bestellen zonder het zelf getest te hebben, hè?



Toch? :dontgeti:

Sinner1980
4 mei 2009, 22:03
Voor zoveel geld ga je toch niet blind (of op aanraden van anderen) via internet bestellen zonder het zelf getest te hebben, hè?



Toch? :dontgeti:

Nee in principe niet, al heb ik dat met mn les paul wel gedaan en dat was een schot in de roos...met een american standard of deluxe had ik het wek gedaan maar omdat deze nekken zoveel verschillen ga ik toch maar eens kijken of er winkels in de buurt zijn om te testen...zoniet dan wordt het idd blind bestellen;)

Ik ben heel eigenwijs maar dat had je al door denk?:strat:

humbucker
4 mei 2009, 23:08
voor 1200 kan je het risico nog wel eens lopen, moest ie tegenvallen raak je em voor tzelfde geld wel weer kwijt!

Maar eerst testen is natuurlijk nog veiliger! ;)

nielsnielsniels
4 mei 2009, 23:15
De nek kan in het begin wel wat stroef spelen. Maar eens ie wat ingespeeld was had ik er geen last meer van. Tis trouwens een all-nitro, dus lekkere relic ;). Van de vintage frets moet je houden, maar ik kan persoonlijk niet overweg met jumbo's (en ik heb ook best flinke handen). De stock pu's klinken trouwens hemels! Bridge soms wat trebly, maar scheurt lekker!

Is het niet zo met die 'nitro' gitaren van Fender dat ze er gewoon nitro op doen maar er ook nog een poly coat op zit, zodat mensen denken dat het echt nitro is? Veel mensen klagen altijd dat hun nek en body nitro zijn, maar ze helemaal niet op een natuurlijke wijze relicen als die echte 50/60's strats. In feite, dat ze helemaal niet agen maar gewoon hetzelfde blijven.

edit : dit hele artikel dus : http://caraguitars.com/fullerplast.asp

FruscianteFan
5 mei 2009, 00:05
Is het niet zo met die 'nitro' gitaren van Fender dat ze er gewoon nitro op doen maar er ook nog een poly coat op zit, zodat mensen denken dat het echt nitro is? Veel mensen klagen altijd dat hun nek en body nitro zijn, maar ze helemaal niet op een natuurlijke wijze relicen als die echte 50/60's strats. In feite, dat ze helemaal niet agen maar gewoon hetzelfde blijven.

edit : dit hele artikel dus : http://caraguitars.com/fullerplast.asp
Of het waar is of niet, kan ik uiteraard niet zeggen. Maar het komt een beetje op me over als iemand die vooral interessant wil doen. Hij zet enkele dingen neer als feit, en onderbouwt het met dat 'experts het erover eens zijn', maar hij verwijst nergens naar en noemt geen namen.

Bovendien: de methode die hij aanbiedt om aan te tonen dat hij gelijk heeft, heeft een excuus klaar voor als hij ernaast zit (als alle lak verdwijnt, dan is de gitaar geheel gestript en gerefinished). Dat betekent dus dat de methode niets bewijst.

nielsnielsniels
5 mei 2009, 03:31
Of het waar is of niet, kan ik uiteraard niet zeggen. Maar het komt een beetje op me over als iemand die vooral interessant wil doen. Hij zet enkele dingen neer als feit, en onderbouwt het met dat 'experts het erover eens zijn', maar hij verwijst nergens naar en noemt geen namen.

Bovendien: de methode die hij aanbiedt om aan te tonen dat hij gelijk heeft, heeft een excuus klaar voor als hij ernaast zit (als alle lak verdwijnt, dan is de gitaar geheel gestript en gerefinished). Dat betekent dus dat de methode niets bewijst.

Dat is zeker waar, het zou niet slim zijn om dit artikel als feitelijk neer te zetten, maar ik vind het zelf best geloofwaardig. Ik denk niet echt dat 'als het misgaat'-excuus bedoeld is als een excuus, eerder om een andere conclusie te beschrijven. Zou je natuurlijk heel makkelijk kunnen testen met twee eigen gitaren : een stock Fender met 'nitro' en een gerefinishde 100% nitro gitaar.
Maar het zou wel een zeer slimme marketing truuk zijn van Fender als het echt zo is.

frander
5 mei 2009, 12:24
Ik heb het stuk nog niet gelezen, maar ik kan wel melden dat er wel degelijk verschil zit in de laksoorten op mijn mexicaan en vintage! Op die mexicaan heb ik jaren gepielt, geen spoor van slijtage. Die vintage heb ik nu bijna een jaar en zit al vol krassen een putjes. En dan de geur van die vintage... Toen ik de eerste keer de koffer opendeed leek het wel of ik in een spuiterij stond, heerlijk! Dat is in de loop der tijd wel aan het verminderen.

Pepe
5 mei 2009, 12:48
De ondercoat is fullerplast, daarover cellulose. Kwa wear en verkleuring maakt dat niet uit, kwa "ademend" geluid doet die cellulose niks voor een Fender, sinds begin zestig al trouwens.

Ik heb 1 van de eerste reissues, hals is superdun wat gebruikelijk was voor een reissue maar blijkbaar zijn ze tegenwoordig de andere kant opgeslagen?

frander
5 mei 2009, 12:51
Ja, de enige juiste dikte. Dik dus, maar super fijn!

Sinner1980
5 mei 2009, 18:19
De wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Ik heb net zowel de 57 AVRI en de 62 AVRI in mn handjes gehad...
En ja, ik werd daar blij van...errug blij...
Van beiden werd ik erg blij...dus wederom twijfel nu maar ik neig toch naar '62...prachtig man die donkere toets en een lekkere neck (geldt ook voor de 52)
De hot rods werden mij afgeraden : zouden niet goed lopen etc (de beste man had ze ook niet op voorraad...ook een mogelijke reden).
Het wordt idd wel wennen qua hals maar dat komt goed
Zou het toch leuk vinden als iemand nog wat over de hot rod 62 zou kunnen vertellen...

:strat:

Pepe
5 mei 2009, 19:50
Ja, de enige juiste dikte. Dik dus, maar super fijn!


Er bestaat geen "enige juiste"dikte. Fender heeft altijd verschillende diktes gemaakt voor zijn halzen.
Mijn persoonlijke favoriet is de JV hals, ik heb nog zo'n losse hals uit Japan gehaald, als backup. Maar uiteindelijk maakt zoiets niet veel uit, je past je aan de gitaar aan, al die rare profielen geven een gitaar karakter.

Sinner1980
6 mei 2009, 18:07
Haha, telecaster is weg! Lekker bestellen vanavond!
Eens kijken of ik de sunburst of de olympic white neem...
Het wordt dus sowieso de AVRI'62 strat, bedankt voor de tips allemaal en jullie zien gauw weer een post verschijnen met pics uiteraard, kan niet wachten:strat:

humbucker
6 mei 2009, 19:21
om je te overhalen:

http://i251.photobucket.com/albums/gg307/humbucker1988/PC070085.jpg

http://i251.photobucket.com/albums/gg307/humbucker1988/DSC_0059.jpg


:soul:

Sinner1980
6 mei 2009, 20:07
Haha, thanks! Je gaat m zien binnenkort!:strat:

humbucker
6 mei 2009, 20:10
WOOP WOOP!!

Congratz!! Ga je geen spijt van krijgen!


(tenzij ie in 2 stukken aankomt :D)

frander
6 mei 2009, 21:57
Dat lijkt de mijne wel HAHAHA! Lekkere plank he?!

Sinner1980
6 mei 2009, 22:19
Zeker erg mooi...
Kom net vd wekelijkse jam sessie af en wilde eigenlijk gaan bestellen zodar ik thuis kwam maar sprak daar diverse gitaristen waaronder mijn ex leraar (supergitarist trouwens) en er werd mij verteld om voor die hot rod te gaan.
Volgens hen een supergitaar met fijne medium jumbo frets lekkere dikke hals die de sustain ten goede komt en een lekkerder geluid...man o man:(

Dat ding is nergens in de buurt uit te proberen, zwaar klote...
Ik zit weer eens lekker te twijfelen dus...
Ik ben een muisklik verwijderd van bestellen...verdomme!:mad:

frander
6 mei 2009, 22:24
Gewoon die Vintage nemen, dan weet je zeker dat je topkwaliteit hebt. Die hot rod is en blijft een compromie tussen modern en vintage. Ik zou voor de realthing gaan:punk:

frander
6 mei 2009, 22:27
Lees ook alle recensies op het net anders. Die Vintage komt daar als een topgitaar uit. Vele schrijven, niet onterecht, dat dit de beste niet-custom strat is!

Sinner1980
6 mei 2009, 22:45
Lees ook alle recensies op het net anders. Die Vintage komt daar als een topgitaar uit. Vele schrijven, niet onterecht, dat dit de beste niet-custom strat is!

Klopt als een bus. Maar lees die hot rod reviews eens...ook niet verkeerd, steker nog: erg goed zelfs.

Het is mij echt te doen om de bespeelbaarheid van de hals. De pickups zijn iets hotter maar verders is ie helemaal hetzelfde. Dikkere nek = meer sustain, daar twijfel ik niet aan en als je naar de prijzen kijkt is de hot rod ook net een slag duurder, dat zal toch ook wel een reden hebben?

Ik wil niet negatief doen naar de AVRI, absoluut niet zelfs. Het geluid was top en hij speelt fijn (geldt ook voor de 57 trouwens) maar je snapt mn twijfel ook wel toch?

frander
6 mei 2009, 22:52
Twijfelen is gezond. Zou die hot rod toch gaan testen ergens! Dan weet je het zeker.

Sinner1980
6 mei 2009, 23:00
Twijfelen is gezond. Zou die hot rod toch gaan testen ergens! Dan weet je het zeker.

Ik ga ff kijken of ze bij die winkel zo'n 30 dagen proeftijd doen zoals bij Thomann ed. Dan ben ik ook klaar.
Ik vind de radius van het fretboard van een standard prima en daar is deze hot rod hetzelfde in. Het is enkel de dikte van die nek...
Bij mn les paul koos ik bewust voor een 50's nek : lekker chunky en gaat prima met mn kolenschopjes. Als het qua dikte die kant op gaat is het mijn ideale strat.
Ik snap jou ook wel hoor, dat je een pure reissue meer kan waarderen,
mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit, als door die kleine veranderingen de bespeelbaarheid voor mij persoonlijk prettiger is ga ik daar eerder voor.
Weet je, ik ga m ook gewoon bestellen, als het tegenvalt dan ruil ik hem om of verkoop m weer door, voor €1200 moet dat niet echt een probleem zijn:strat:

Pepe
6 mei 2009, 23:01
Klopt als een bus. Maar lees die hot rod reviews eens...ook niet verkeerd, steker nog: erg goed zelfs.

Het is mij echt te doen om de bespeelbaarheid van de hals. De pickups zijn iets hotter maar verders is ie helemaal hetzelfde. Dikkere nek = meer sustain, daar twijfel ik niet aan en als je naar de prijzen kijkt is de hot rod ook net een slag duurder, dat zal toch ook wel een reden hebben?

Ik wil niet negatief doen naar de AVRI, absoluut niet zelfs. Het geluid was top en hij speelt fijn (geldt ook voor de 57 trouwens) maar je snapt mn twijfel ook wel toch?

Grootste verschil in feel is de radius met jumbo's. Voor de rest ontlopen de gitaren elkaar niet veel hoewel ik niet dol ben op de cosmetics van satin.
De hogere prijs van de Hotrod lijkt me onzin, meer een marketing technish ding. De radius is een kwestie van smaak natuurlijk.

Sinner1980
6 mei 2009, 23:15
De kogel is door de kerk...:strat:

frander
7 mei 2009, 01:42
En welke kleur?

Sinner1980
7 mei 2009, 17:32
Haha, zie je ergens volgende week wel...to be continued:strat:

Sinner1980
7 mei 2009, 18:43
Ahum...de kogel was door de kerk...maar nu wéér opnieuw!
Eerst dacht ik dat het ene model niet op voorraad was maar dat bleek die wel te zijn achteraf...Net op tijd de ene egcancelled dus kom nou maar op met die ander...;)

Hoe of wat zie je binnenkort...ik ga dagen tellen, bedankt nog gasten en tot binnenkort!!!:rockon:

FruscianteFan
7 mei 2009, 19:27
Laat je nou de keuze van welke gitaar je wilt afhangen van wat een winkel op voorraad heeft?

Sinner1980
7 mei 2009, 19:40
Laat je nou de keuze van welke gitaar je wilt afhangen van wat een winkel op voorraad heeft?

Nee hoor, ik had op de AVRI gespeeld en dat beviel goed...toch bleef de hot rod ook in mn hoofd hangen dus vond ik dat een moeilijke keuze...Op de site stond dat de ene op voorraad was en de ander niet en ik ben een ongeduldige knaap als het op wachten aankomt. Zodoende bestelde ik de gitaar die op voorraad zou zijn volgens de site. Je hebt een trial periode dus had de gitaar echt niet bevallen had ik alsnog geswitched..het zou hoe dan ook goedkomen dus enne...
dit is niet de laatste gitaar die ik ga kopen hoor...
Ik heb afgelopen jaar 3 gitaren gekocht, 1 bleek een echte keeper (les paul standard!:lp:) en 2 waren leuk maar mochten weer naar een andere eigenaar.
Doordat ik telkens goed inkocht heb ik met flinke winst kunnen doorverkopen en nu uiteindelijk voor €600,- die ik in New York vorig jaar uitgaf een gitaar van drie keer die waarde...niet slecht dacht ik zelf;)

frander
7 mei 2009, 20:19
Wat is het nu eigenlijk geworden en welke kleur? Ben docent nederlands geweest, maar ik kan het ff niet meer volgen.

Sinner1980
7 mei 2009, 23:12
Wat is het nu eigenlijk geworden en welke kleur? Ben docent nederlands geweest, maar ik kan het ff niet meer volgen.

Haha, was ook de bedoeling...het is een AVRI '62 geworden, toch maar op safe gespeeld want deze had ik al in de handjes gehad natuurlijk...ca €1250 dus das lang niet gek dacht ik zo. Kan niet wachten tot ie binnen is, de finish zie je wel als ie binnen komt, houden we het toch nog een beetje spannend toch?:)